Blog Sebagai Pendapatan Sampingan

KLIK BANNER UTK JOIN

As salam buat semua pembaca sekalian,

Persoalan yang bermain di fikiran. Mampukah blog menjana pendapatan sampingan? Bagi Yumida sendiri, ye..sememangnya dengan berblog ia boleh menjana pendapatan! Malah ia diperakui dengan bukti kukuh berdasarkan pengalaman Yumida cashout earning Nuffnang. Sebuah syarikat pengiklanan yang tidak asing lagi bagi kita semua sebagai seorang blogger. Malahan bukan sahaja pengiklanan dari Nuffnang, malah banyak lagi nama pengiklanan besar seperti Komli, Adsense, Exabytes dan banyak lagi. Makin banyak usaha dilakukan, hasilnya pasti berbaloi-baloi!

Jemput rakan kalian semua memberikan buah fikiran masing-masing mengenai topik blog sebagai pendapatan sampingan. Jom terjah segmen: Ben Ashaari

21 comments

thanks for the info...dah isi tabung anda.

untung kitak dik...hihi....

semoga berjaya dik....

cik akak dah bayar klik-klik adik tau..semangat cik akak klik-klik tau..:)

tahniah yer dik.. dh tmbah tabung nuffnang kat sini juga yer

all the best yumida..

stuju sgt..kalo betul2 blog memang boleh menjana pendapatan. nak tak nak je kan..

good luck yumida..akak setuju tu..

Wahhh.. tak sangka ya! Yus berblog hnya untuk ceritakan hal kehidupan.. kekadang sentuh jugak topik2 hangat..

Dulu tak terfikir pun untuk jana pendapatan.. lebih 4 tahun berblog, baru 2-3 bulan terfikir pasal ni.. Huhu...

bilalh nk dpt c.out cam akak =) xpe2..usaha tgga kejayaan..nak seribu daya kn..

x dinafikan berblog pun boleh dpt pulangan yg lumayan.. selmt bersegmen yumida.. ;)

Belum tumpu pada pendapatan lg..sekadar berblog suka2.. tp klu dh sy tumpu, mmg sayalah paling kaya kot..haaha

setuju sgt tu.. tapi tak pandai sgt la bab ini :)


EmoticonEmoticon