Senarai Lagu Bintang AF 2013 | Minggu Ke-2

As salam buat rakan pembaca,

Sabtu ni, 21 September 2013 bintang Akademi Fantasia (AF 2013) bakal membuat persembahannya untuk konsert ke-2. Saksikan persembahan bintang AF 2013 ni di kaca tv korang jam 9 malam di saluran Astro Ceria 104 dan Maya HD 135.

Berikut merupakan senarai lagu yang akan disampaikan oleh bintang AF 2013 bagi konsert minggu ke-2.

Faizul AF 2013 - Pasti (Ning Baizura)
Irmisa AF 2013 - Kekasih Awal dan Akhir (Jamal Abdillah)
Amira AF 2013 - Pastikan (Dato'Siti Nurhaliza)
Azhael AF 2013 - Sepi Sekuntum Mawar Merah (Ella)
Aisyah AF 2013 - Iris (Awie)
Nabila AF 2013 - Setia Ku Disini (Ziana Zain)
Indah AF 2013 - Sinaran (Sheila Majid)
Suhada AF 2013 - Bahagiamu Deritaku (Hafiz)
Iman AF 2013 - Terukir Di Bintang (Yuna)
Darren AF 2013 - Mentera Semerah Padi (M.Nasir)
Nona AF 2013 - Selamat Malam (Faizal Tahir)

Sure ramai yang tak sabar nak tengok kan. Sekarang hanya tinggal 11 sahaja bintang yang bakal berentap. Siapa yang telah tersingkir di minggu lalu? Sani Tersingkir Minggu Pertama AF 2013

konsert af 2013, konsert minggu kedua af 2013, konsert akademi fantasia 2013, peserta af 2013, calon af 2013, Senarai Lagu Bintang AF 2013 Minggu Ke-2

Segalanya tentang AF 2013:


SELAMAT MENONTON AKADEMI FANTASIA (AF 2013)

11 comments

hmm,,nka tengok bola ke AF..hahaha..berebut remote la dgn wife malam ni

selamat berhujung minggu yumida.. akak singgah isi 3 tabung.. :D

Yus x pnah tgok lg AF musim baru ni.. remote asyik dpt kt anak jerk.. haha.. *datang melawat sambil isi tabung!!! :D

wahh nampak menarik.. tapi malangnya di college tiada astro

woaa best nie . malam nie kan konsert? :)

sik tengok pun.. sikda geng join tengok sekali di rumah tok. sik best juak rasa. hehe

Memang peminat setia AF ye? hihihi


EmoticonEmoticon