Segmen Bakal Berakhir 10 Jam Lagi

As salam buat rakan pembaca,

Tepat jam 11.59 malam ini, Segmen Simple & Mudah akan tamat.

Diminta peserta yang telah menjoinkan diri untuk menyemak penyertaan masing-masing. Bagi yang tidak tersenarai pada senarai nama segmen sila maklumkan di kotak komen.


Bagi yang ingin menyertai, amat-amat dialukan. Jemput join. Segmen akan tamat malam ni. KLIK SINI UNTUK JOIN

PEMILIHAN PEMENANG:
-menggunakan random.org @ cabutan tangan

HADIAH (2 pemenang akan dipilih):
CD Pocket + Apron + Wallet
Cellphone Jewellery Sticker + Ankle Bracelet

PENGUMUMAN PEMENANG
Bakal diumumkan dalam masa terdekat ini…Insha Allah

*Good luck :)
*Hari ni dilaporkan takde letrik, bermula jam 8.30 pagi hingga 5.00 petang nanti..huhuhu
*Plan nak berdating la arini...lalalalala :D

10 comments

Tak sabar nak tau saya yg akan menang.. hehe

http://pemudattbc.blogspot.com/2013/09/hijau-ke-putrajaya.html

lolalolalola...dah nak tamat ke...heheheh

Tak smpat lak nk join.. Bw by mobile je nih.. :-)

Wah, sik sabar mauk tauk pemenang ya..haha...isi tabung nuff kat sini ye..:)

sempat lagi mok join tok nak? belum 11.59 malam gik. jap eh kmk polah entri.. :)


EmoticonEmoticon