Baby Hari Malaysia

Tanggal 16 September yang lepas, Daddy telah melahirkan babynya yang sulung.
Kembar 4! Mak aiii…sekali keluar dapat baby 4 sekaligus. Comel-comel semuanya.

Apa yang aku pelik pasal Daddy ni, dia tak macam ibu yang lain. Lepas beranak dia boleh berlari ke sana ke sini. Aku siap-siap pesan. “Kau jangan macam tu, cubalah jalan leklok sikit. Ingat! Ko dah jadi ibu!”. Macam endah tak endah je si Daddy ni.

Masa nak ambik gambar anak-anak Daddy ni, dia tak nak kasi. Aku snap kamera..klik sana klik sini. Asyik terlindung badan Daddy je. Sambil mukanya halang kamera aku. Aku rasa dia tak nak anak dia lagi glemer dari dia kot. Huahuahua…

ibu kucing, anak kucing

Last-last, berjaya jugak aku ambik pic anaknya. Kiut! Antara 4 ekor anaknya. Ade sekor tu besar badan dia. Yang lain sume cilik! Pelik! Sampai hb aku tegur and tanye aku. Aku pun tak tahu nak explain macam mana. Hahaha..

ibu kucing, anak kucing, anak kucing baru lahir


Yey…ade baby baru umah ni. Tak tahu nak letak nama apa. Ade cadangan?

22 comments

nama fredo...itu nama kucing saya waktu kecik2 dulu..hehe

Regards,
-Strider-

haha... daddy? hihi... mama menabung di sini tau..

Wahhh comeinyer anak2 daddy hurmm rindu nak ada anak kucing cam dulu2. Apasai nama ibu tu daddy?? Konpius jap tadi gender sebenar dia hahaha. Tahniah sis dapat anak buah sekali empat dan to daddy...selamat berpantang! :)

kmk paling suka pusak gik kecik kedak ya..kiuttt~

cumelnya c kucing kuning..heee..jum p entry ieda..menigisi jiwa yg kosong dear..

konpius dgn jantina daddy tu.hihi.. betina tp d'pglnye daddy. btw, cute sgt anak2 tu.

Knpe nma dia daddy kak? Diakan gegirl? Haha.. Nnt dia dah besar sikit dia lompat2 main.comel je.

confused...ingatkan sapa...rupanya kucing....

tecit tecitnya anak daddy.. seriau nak pegang.. huhu..

eii bestnya ada anak kucing kecik2. geram sgt. :D nama daddy untuk female adalah sgt unik. hehehe.

Bobo : Bobby : Bubu : Bulu

hehehe :P

Aie, apahal namanya Daddy? Hehe.

Anak pusak kmk dua ekor tok pun belum ada nama. Kmk panggil Dot 1 dan Dot 2 jak sebab mak nya nama Dot. Hehe. Bulu pun byk Dot kedak mak nya juak.

ya allah, comelnya anak kucing tu ! eeeeeeee geram tau. hehe

3 kalaer. kacak.. kuning putih hitam.. :)

cute2 semuanya.... mesti meriah bila dah besar skit nanti..


EmoticonEmoticon