Biodata Amar Baharin

Biodata Profil Amar Baharin

Nama penuh Amar Baharin: Amar Bin Mohd Baharin
Tarikh lahir: 1 Julai 1985
Umur Amar Baharin: 30 tahun (2015)
Asal: Kajang, Selangor
Kerjaya: Model dan pelakon
Anak ke: Amar Baharin anak ke 2 daripada 3 beradik
Pendidikan: Graduan jurusan kejuruteraan elektrik UiTM Shah Alam

Ikuti perkembangan Amar Baharin di laman sosial:
Twitter Amar Baharin: https://twitter.com/amarbaharin
Instagram Amar Baharin: https://instagram.com/amarbaharin/

Senarai drama, telemovie dan filem lakonan Amar Baharin:

Kau dan Aku, Geng Surau, Mayang Mengurai, Kau Dan Aku Musim 2, Janji Kekasih, Laila Manja, Mimi Mencari Cinta, Kelaaas Kau Maria, Darling, Khurafat The Siries, Geng Surau musim 2, Naziha, Atas Nama Cinta, Teksi Merah Jambu, Demi Dia, Sehangat Asmara, Bangkitnya Seorang Perempuan, Tanggang Ayu, Tanah Kubur Musim, Mencintaimu, Kerana Terpaksa Aku Relakan, Pelangi Petang, Kalimah Jiwa, Dan Calonnya Adalah, Kristal Maya, Tanah Kubur Musim 12, Suamiku Encik Sotong, Bila Hati Telah Hitam, Ketika Cinta Merintih, Mr London Ms Langkawi, Cik Bunga Dan Encik Sombong

Ekspress Dania, Prebet Jamilah 2, InsyaAllah, Patah Seribu, Getaran Jiwa, Mencintaimu, Kerana Dia Anakku, Jambatan ke Syurga, Pontianak Masih Beraya Di Kg Batu, Pelesit, Ramadhan Jangan Ambil Nyawaku, Anugerah Dendam Yang Terindah, Aku Bukan Malaikat, Jihan Tak Nak Balik Beraya, Cinta Kapcai, Abang Samseng Jemur Kain, Nur Syuhada, Alahai Abah, Sesuci Cintamu, Kerana Terpaksa Aku Relakan Telemovie, Shopaholic, Bila Hujan, Mat Kental, Dalam Dakapan Bidadari, Janin, Aku Mahu Hidup, Hujan Pagi, Aku Nak Kahwin Raya Ni, Jalan Singkat Ke Syurga

Gambar Amar Baharin 

Biodata Amar Baharin, profile, biografi Amar Baharin, profil dan latar belakang Amar Baharin pelakon drama Cik Bunga Dan Encik Sombong, gambar Amar Baharin, filem, drama lakonan Amar Baharin, facebook, twitter, instagram Amar Baharin, foto Amar Baharin

Drama lakonan Amar Baharin pertama kali aku tengok kat tv ialah Geng Surau. Aku dan hb peminat setia drama tu. Time tu bulan Ramadhan, memang agak kelakar drama tu, suka tengok. Ada mesej Islamik.

Biodata Amar Baharin, profile, biografi Amar Baharin, profil dan latar belakang Amar Baharin pelakon drama Cik Bunga Dan Encik Sombong, gambar Amar Baharin, filem, drama lakonan Amar Baharin, facebook, twitter, instagram Amar Baharin, foto Amar Baharin

Tak sangka banyak drama lakonan Amar Baharin ni kan. Orangnya berkulit putih melepak, selalu digosipkan dengan artis wanita lain. Terbaru, Amar Baharin bakal menjayakan drama Cik Bunga Dan Encik Sombong sempena Ramadhan 2015 kelak kat Astro Prima. Wah teruja nak tengok. Mesti best!

1 comments so far


EmoticonEmoticon