Menangi 50 Helai T-Shirt Suami Aku Ustaz

Godek Facebook Filem Suami Aku Ustaz tiba-tiba tertengok promosi!! Yeah! 50 Baju T-Shirt filem SUAMI AKU USTAZ untuk dimenangi! Kalau korang nak menang hadiah t-shirt ni, kena tonton filem ni yang dah pun ditayangkan kat pawagam.

Menangi HADIAH 50 Helai t-shirt Suami Aku Ustaz. Hanya beli tiket, tonton & ambil gambar!
Peluang menang hadiah t-shirt hanya tonton dan ambil gambar tiket wayang filem Suami Aku Ustaz

Cara nak menang mudah sangat-sangat. Dah selesai tengok filem #SuamiAkuUstaz tiket wayang tu jangan buang. Ambil gambar. Tak kisahlah nak selfie ke, wefie ke. Janji tiket wayang kena ada. Lepas tu upload dekat akaun FB atau instagram. Jangan lupa Hashtag #SUAMIAKUUSTAZ #KARYASENI Mudah kan?
Tarikh tutup: 21 Mei 2015

Syarat Penyertaan:
1. Ambil gambar anda bersama tiket wayang filem Suami Aku Ustaz.
2. Muat naik gambar ke Facebook atau Instagram anda (pastikan akaun anda tidak private).
3. Letak hashtag #SUAMIAKUUSTAZ #KARYASENI
4. Lagi panjang/banyak tiket wayang anda, lagi cerah peluang anda untuk menang!

Wah peluang tu! Mana tahu rezeki menang t-shirt ekslusif tu. bestnye! All the best kengkawan semua.

Baca online novel Suami Aku Ustaz, baca novel online Suami Aku Ustaz penulis Hannah Dhaniyah, download novel Suami Aku Ustaz, gambar novel dan filem Suami Aku Ustaz, sinopsis filem Suami Aku Ustaz, review novel Suami Aku Ustaz
Cover filem Suami Aku Ustaz

Filem Suami Aku Ustaz terhangat di pasaran! Terjah:
Tonton trailer filem SUAMI AKU USTAZ - OFFICIAL TRAILER

2 comments

adessss nk tgok wayang, baby x leh masok kekek

adessss nk tgok wayang, baby x leh masok kekek


EmoticonEmoticon