Apa Program TV Menarik Hari Ahad?

Selamat berhujung minggu semua, moga kita semua diberi kesihatan yang baik. Ada yang tengah memasak? Memancing? Menonton tv? Bermain games? Ye la, hujung minggu kan bercuti. Eh silap, sesetengah negeri Ahad merupakan hari bekerja. So, selamat berkhidmat buat yang bekerja.
Apa Program TV Menarik Hari Ahad?
Hari Ahad yang special, ada program tv kesukaanku! Yey!!

Bila tiba hari Ahad, aku antara yang excited. Pasal ada program tv kegemaran aku bakal menyusul hari tu. Nak tahu rancangan tv apa aku suka? Jengjengjeng… aku suka tengok Melodi, Nona dan Running Man. Sesekala layan jugak la berita kat saluran 501 Astro Awani.

Korang pulak, apa program tv kesukaan korang bila tibanya hari Ahad macam ni? Ker tengok bole jer, kalau hb aku memang fanatik bola. Bila dia dah depan tv, so rancangan tv yang aku nak tonton tu terbantut. Tapi takpe, boleh tekan mode record guna Astro PVR. Jangan gaduh-gaduh pasal tv sudah..hihihi. Selamat bersantai u olls.

7 comments

rancangan info pepagi macam assalamualaikum @tvalhijrah best.

Jarang tengok TV masa weekend ni tapi time macam ni la banyak rancangan best!

Blogwalking sini :)
Hurm. Selalu tengok online jep.

Dah lama tak tengok TV....huhuhu..

suka jugak layan rancangan yang sama macam Yumida tuh..


EmoticonEmoticon