On The Way Balik Kampung – Cuti2 Malaysia!!!

Horrey! Hari ni bertarikh 30 Mei 2015, hari sabtu merupakan tarikh keberangkatan aku dan hb balik ke kampung. Lalalala.. 

tayar kereta, sport rim, On the way balik rumah, On The Way Balik Kampung – Cuti2 Malaysia!!!
Tayar yang banyak berjasa. Meredah 11 jam untuk sampai ke destinasi balik kampung

Barang semua dah packing awal-awal. Makanan kucing dah di stok banyak-banyak, simpan kat luar rumah, senang orang lain nak bagi diorang makan kelak.

Pesanan buat kucing kat umah:
Jangan gaduh-gaduh, jangan nakal sangat. Kalau tak kenal dengan orang, jangan datang rapat. Nanti kena culik. Al maklum la pencuri kucing makin berleluasa. Yang kiut tu, sila jangan gedik dengan orang lain.

Cuti selama 2 minggu balik kampung. Dah alang-alang cuti Gawai. Teringat kat pokok asam belakang umah. Dah banyak yang berbuah. Tapi belum masak ranum. Boleh petik kalau nak buat sambal asam ker, buat jeruk asam ke. Tetibe kecur pulak air liur aku ni membayangkan kesedapan asam belakang rumah.

8 comments

kamek pn brangkat balik kg bergawai aritok,selamat bercuti!!

waaahhh, lama tuh cuti ! Enjoy ur holiday anyway :)

tayar macam baru lagi. hehehe

drive safe. :)

pesan kucin tu penting buat persatuan kucin2 sedunia yg impikan kedamaian ala2 garfield.-fred omar


EmoticonEmoticon