Top komentar blog Yumida Jun 2014

As salam buat rakan pembaca,

Alhamdulillah bulan Jun telah pun. Meninggalkan banyak kenangan manis buat Yumida. Seronok, happy, gembira….juga bersyukur diberi pinjaman nafas hingga ke hari ini. Berikut merupakan senarai blogger paling ramah sepanjang bulan Jun ni kat blog Yumida.


Top komentar Jun 2014
3.  Sya Mimie
4. izzeyda
7. Ahmad Zu Mal Md Ray

Terima kasih buat kengkawan atas curahan komen yang diberikan. Klik artikel, tunggu loading, baca, memahami, memberikan komen…bukanlah perkara yang mudah. Ianya perlukan usaha. So, Yumida amat berterima kasih kat kengkawan yang sudi meluangkan masa membaca artikel kat blog ni. Komen dari kengkawan semua amat Yumida hargai.

Buat rakan pengunjung, jemput bertandang ke teratak blog mereka dan beramah mesra. Insha Allah, kunjungi anda pasti dimeriahkan oleh mereka.

Sedikit cenderahati akan Yumida hadiahkan buat pengomen terbanyak seperti mana diwar-warkan sebelum ni di entry hadiah top komentar Jun 2014. Melihat pada carta pengomen, memang saingan sengit antara blogger Muhammad Khairuddin Lim dan blogger Akif Imtiyaz. Mencatat sejarah apabilan bilangan komen yang masing-masingnya mencecah 290+ komen bagi tempoh sebulan sahaja. Terima kasih buat kalian berdua dan juga buat kengkawan lain yang turut sama memberikan buah pandangan dalam blog ini. So, pemenang pengomen terbanyak jatuh pada….blogger Muhammad Khairuddin Lim. Tahniah diucapkan!  

Ooops belum habis lagi. Memang hari tu janji nak bagi hadiah buat pengomen terbanyak sahaja, tapi memandangkan saingan komen sengit seperti di atas. So, Yumida nak bagi hadiah jugak buat pengomen ke-2 terbanyak. Tahniah buat blogger Akif Imtiyaz. Alamat blogger abang Khai dah ada. Cuma akak Akif Imtiyaz je yang perlu hantar butiran nama penuh dan alamat surat-menyurat di Facebook Yumida. Urusan pengeposan akan dilakukan lewat coz sekarang masih bercuti di kampung. Ngeee :) Insha Allah, kalau ada rezeki lebih, akan dikongsi bersama buat pembaca sekalian.

Terima kasih buat semua. Terima kasih pembaca blog, rakan bloglist, rakan blogger, pelayar internet kerana sudi meluangkan masa membaca isi kandungan blog ini. Moga ukhuwah antara kita sentiasa terjalin erat. Saling tegur-menegur untuk kebaikan. Kritikan membina untuk perubahan diri yang lebih baik. Moga apa yang dikongsikan Yumida bermanfaat buat semua. Selamat tinggal bulan Jun 2014, selamat datang bulan Julai 2014. Salam Ramadhan buat pembaca semua. Assalamualaikum..

23 comments

Tahniah sumer, tak terkeja2 kejar akak ni lagi hehe :D

Tahniah. Wahh.. 2 komen lg dah 300. Sy mmg x terkejar, bab slalu terlepas entri kak Yumi. ;D

Alhamdulillah TERSENARAI ..tahniah MKL terpilih paling banyak komen ..Tahniah tahniah ..Thanks Yumida tak sangka Kak Lya pon dapat alhamdulillah ..Tq so much dear ..

Tahniah semua.....tahniah juga Aktif Imtiyaz....Semoga semua murah rezeki.

Alhamdulillah tersenarai juga ye.. T kasih Yumida & tahniah juga kpd yg lain... :)

alhamdulillah masih dlm senarai..apapn tahniah utk semua..

wahh .. banyaknya .. Tahniah ye semuanya :)

huhu..seronok tu dpt hadiah ni..tahniah2..

aktif betul mengomen diaorg nih..tahniah..

tahniah kepada semua tegar pengomen hebat ;D

tahniah buat semua pengomen tegar..:)


EmoticonEmoticon