Giveaway Ramadhan by irrayyan.com


http://www.irrayyan.com/2014/07/giveaway-ramadhan-by-irrayyancom.html
KLIK SINI UTK JOIN

Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana suka membaca perkongsian informasi mengenai ekzema. yang mana penyakit ekzema ni tidak pernah saya lihat secara face to face. dengan perkongsian sebegini memberi pendedahan pada saya sendiri, juga mungkin akan membantu penghidap ekzema di luar sana. secara peribadi, saya dapati tuan blog seorang berhati cekal apabila salah seorang anaknya menghidap ekzema. tengok gambar macam kesian je kat baby. hope tuan blog sekeluarga tabah dan dapat menanganinya dengan baik. comel je baby :)

blog ni juga memaparkan perkembangan terkini. contohnya, bulan ramadhan ni ramai dah geng2 blogger pos kad raya. perkongsian maklumat mengenai kadar setem sebanyak 50 sen sememangnya memberi maklumat buat kengkawan lain. malah dihebahkan akan wang bantuan aidilfitri, yang sememangnya ditunggu2 oleh semua pihak.


persamaan tuan blog dengan saya ialah gemar join segmen/GA/contest. wokeh, kita geng! menyertai segmen sebegini memberi motivasi saya sendiri untuk melebarkan ukhuwah dan rakan maya.

TAMAT: 23/07/2014

16 comments


EmoticonEmoticon