Pixy Cleansing Lotion

Yeah, dah sampai dah sample free yang PIXY kasi. Salah satunya dapat Pixy Gentle & Moist Cleansing Lotion. Boleh digunakan untuk tanggalkan make up. Ni free tau! Kalau u olls nak, boleh isi butiran seperti dinyatakan dalam entryku yang lepas: Peraduan balik kampung bersama PIXY. Sebanyak 200 unit sampel produk diberi secara percuma setiap hari menerusi kempen 'Balik Kampung Bersama PIXY'. Sampel percuma diberi atas dasar “siapa cepat, dia dapat.” Sampel yang diberi ialah Pixy Cleansing Lotion 16ml and Pixy Radiant Finish 5g.

Pixy Cleansing Lotion, REMOVER MAKE UP PIXY, kempen 'Balik Kampung Bersama PIXY', sample free pixy
Pixy Cleansing Lotion
Berat Pixy Gentle & Moist Cleansing Lotion: 16ml

Kelebihan Pixy Cleansing Lotion
Pixy Cleansing Lotion adalah formula terbaru berasaskan air 100% yang menggabungkan keberkesanan pembersih mekap dan penyegar dalam 1 langkah tanpa bilasan!

Cara menggunakan Pixy Cleansing Lotion
Tuangkan losyen Pixy Gentle & Moist Cleansing Lotion pada kapas muka dan lap dengan lembut ke seluruh muka dan leher sehingga bersih. Tidak perlu dibilas atau diikuti dengan pembersih muka.

See, mudah je nak tanggalkan kesan make up. Kalau dulu, kena cuci muka dulu, then kesat dengan tisu basah. Then, bersihkan lagi dengan tisu. Melalui Pixy Cleansing Lotion, mudah untuk tanggalkan make up! Sekali lap je!

17 comments

senang macam ni...lagi-lagi kalau travel..

Lya pun da dpt ni wangi kan

wah senangnya.. mesti cuba.. huhu..

yang kat dalam iklan tu kan,,akak tak pernah try lagi..

Comel dan menarik kan.. xminat benda2 mcm ni.. mgkn xminat dgn alat solek apa bagai kot..

dah dapat jugak nanti nak review lah..hehehe..

jenama pixy ni Zara blom perna try lagii.. heheh


EmoticonEmoticon