Buffet Ramadhan Casa Ombak

Buffet Ramadhan Casa Ombak kini menjadi bualan ramai! Menyediakan juadah berbuka puasa sempena kedatangan bulan Ramadhan Al-Mubarak 1435H. Melihat kepelbagaian menu disajikan oleh Casa Ombak, membuatkan diri ini menelan air liur. Nampak menyelerakan! Mencetuskan keazaman di hati ini nak berbuka puasa di Casa Ombak. Rasanya semua orang berimpian ingin menikmati juadah dengan santapan buffet Ramadhan. Boleh pilih menu dan makan apa sahaja hidangan yang kita suka! Buffet Ramadhan Casa Ombak memenuhi citarasa dan menjadi sasaran umat Islam bersungkai masa kini. Tercari-cari tempat berbuka puasa sekitar Kuala Lumpur? Saya rekomenkan.. berbukalah di Buffet Ramadhan Casa Ombak. Terbaik!

Informasi Buffet Ramadhan Casa Ombak

Casa Ombak Sdn Bhd menubuhkan Ombak Creatives yang berperanan menguruskan bahagian catering dan canopy, majlis perkahwinan, majlis koperat dan majlis persendirian. Sempena kedatangan bulan Ramadhan yang mulia di tahun 2014 ini, Casa Ombak telah melancarkan Buffet Ramadhan Casa Ombak.

informasi Buffet Ramadhan Casa Ombak, Casa Ombak tempat terbaik berbuka puasa di Kuala Lumpur, konsep dan menu Buffet Ramadhan Casa Ombak, harga bayaran Buffet Ramadhan Casa Ombak, sebab memilih Buffet Ramadhan Casa Ombak, lokasi Buffet Ramadhan Casa Ombak, peta Buffet Ramadhan Casa Ombak, cara menghubungi Buffet Ramadhan Casa Ombak.

Konsep dan menu Buffet Ramadhan Casa Ombak

Menampilkan suasana santai dengan dekorasi ala-ala garden. Pastinya suasana sebegini menimbulkan mood ceria ketika pelanggan menikmati juadah berbuka puasa. Di samping itu, Buffet Ramadhan Casa Ombak turut menyediakan menu utama yang terdiri dari pelbagai hidangan kampung. Semestinya, menepati citarasa pelanggan. Berbuka seolah-olah berada di rumah. Sentuhan air tangan cef pasti memukau selera pelanggan. Confirm sedap punyalah! Haaa..kalau kita nak masak sendiri pun boleh. Sebab apa? Tersedia ruangan memasak untuk aktiviti masak-memasak ‘instant cook’. Eksklusif di Buffet Ramadhan Casa Ombak je tau. Special kan?


                    Jom cuci mata melihat santapan di Buffet Ramadhan Casa Ombak:


gambar menu Buffet Ramadhan Casa Ombak, Casa Ombak tempat terbaik berbuka puasa di Kuala Lumpur, tips berbuka puasa di buffet, lokasi Buffet Ramadhan Casa Ombak

Ada hidangan ulam-ulaman, ikan bakar, sambal belacan, ABC, roti john, karipap, masakan kampung dan banyak lagi! Kesemuanya yummy! Nak merasai kehebatan masakan di buffet ramadhan ni? Jom..berduyun-duyun berkunjung ke Casa Ombak!

informasi Buffet Ramadhan Casa Ombak, Casa Ombak tempat terbaik berbuka puasa di Kuala Lumpur, konsep dan menu Buffet Ramadhan Casa Ombak, harga bayaran Buffet Ramadhan Casa Ombak, sebab memilih Buffet Ramadhan Casa Ombak, lokasi Buffet Ramadhan Casa Ombak, peta Buffet Ramadhan Casa Ombak, cara menghubungi Buffet Ramadhan Casa Ombak.
Hebahan promosi Buffet Ramadhan Casa Ombak

Harga Buffet Ramadhan Casa Ombak

Dewasa : RM 55.00 nett
Kanak-kanak : RM 27.00 nett (5-12 tahun)

Mengapa memilih berbuka puasa di Buffet Ramadhan Casa Ombak?

Harga yang ditawarkan adalah berpatutan. Menyediakan juadah hidangan yang pastinya menyelerakan anda. Ada pelbagai hidangan masakan kampung. Hidangan yang dicari-cari tekak kita ketika berbuka puasa. Bila makan, dah terawang-awang berada di rumah. Makanan yang disediakan cef sehebat masakan ibu di rumah. Berbuka beramai-ramai berserta ahli keluarga di Buffet Ramadhan Casa Ombak pasti menyeronokkan. Bayaran masuk bagi kanak-kanak juga murah. Menepati budget kita. Tempat bersolat juga disediakan. Mudah bagi pelanggan nak mengerjakan solat Maghrib dan Isyak. Malah, lokasi Buffet Ramadhan Casa Ombak juga mudah dikunjungi oleh pelanggan. So, try la berbuka puasa di Buffet Ramadhan Casa Ombak. Pasti memberi pengalaman berharga buat anda semua.


Oooops…belum habis lagi. Ni nak bagitau kat kengkawan semua, lokasi Casa Ombak ni pernah menjadi penggambaran video klip bagi lagu ‘Salahkah’, penyanyinya Rossa feat Hafiz Suip.

Buffet Ramadhan, gambar menu Buffet Ramadhan Casa Ombak, Casa Ombak tempat terbaik berbuka puasa di Kuala Lumpur, tips berbuka puasa di buffet, lokasi Buffet Ramadhan Casa Ombak
Iye..scene gambar sama macam dalam tv! Tak sangka, Casa Ombak menaja lokasi video klip lagu Salahkah. Famous lagu tu. Aku pun suka dengar. Tu yang bikin hatiku meronta-ronta berbuka puasa di Casa Ombak. Nak jugak tengok dekorasi situ sambil ambik feeling sempena lagu kegemaran. Itu pun sebab musabab aku berkeinginan nak berbuka puasa di Buffet Ramadhan Casa Ombak.

Tips pengambilan makanan ketika menikmati hidangan buffet:

Sini aku nak share sedikit pengalaman yang aku ada, berbuka puasa dengan buffet.
-Ambil makanan dalam kuantiti yang sedikit
-Pelbagaikan lauk-pauk yang kita pilih, jangan stay 1 lauk je. Dah namanya buffet haruslah merasai air tangan chef yang super sedap.
-Makan perlahan-lahan, jangan gelojoh melihat hidangan yang begitu banyak. Ini bagi mengelakkan perut kita menjadi senak. Of course mendatangkan rasa ketakselesaan nanti. Kunyah makanan dengan lumat agar memudahkan proses pencernaan dalam perut.
-Jangan lupa dahulukan berbuka puasa dengan kurma, ni amalan Nabi. Sunah.
-Makan dalam kadar sederhana, jangan terlebih kekenyangan.
-Perbanyakkan mengambil buah-buahan dan sayur-sayuran ketika berbuka. Agar memberi vitamin buat tubuh badan kita. Malah, vitamin sebegini menjadikan kulit kita bertambah cantik.
-Pilih minuman susu segar (jika ada dalam senarai menu buffet). Kerana mengikut kajian, susu segar adalah minuman terbaik untuk kita berbuka puasa.
-Selesai berbuka, laksanakan solat sebelum berangkat balik.

gambar menu Buffet Ramadhan Casa Ombak, Casa Ombak tempat terbaik berbuka puasa di Kuala Lumpur, tips berbuka puasa di buffet, lokasi Buffet Ramadhan Casa Ombak 

Kawan-kawan..jom dapatkan Voucher Buffet Ramadhan Casa Ombak. Rugi terlepas peluang memiliki voucher ni. Penjimatan berbaloi!

Lokasi Buffet Ramadhan Casa Ombak

Casa Ombak Sdn Bhd,
No. 22, Jalan Damai Off, Jalan Ampang,
55000 Kuala Lumpur.

informasi Buffet Ramadhan Casa Ombak, Casa Ombak tempat terbaik berbuka puasa di Kuala Lumpur, konsep dan menu Buffet Ramadhan Casa Ombak, harga bayaran Buffet Ramadhan Casa Ombak, sebab memilih Buffet Ramadhan Casa Ombak, lokasi Buffet Ramadhan Casa Ombak, peta Buffet Ramadhan Casa Ombak, cara menghubungi Buffet Ramadhan Casa Ombak.
Peta menuju ke Buffet Ramadhan Casa Ombak

Cara menghubungi Buffet Ramadhan Casa Ombak

Sebarang pertanyaan dan tempahan untuk berbuka puasa di Buffet Ramadhan Casa Ombak, hubungi:
Call/Whatsapp : Akma Omar 013 2680001
Tel : 03 21818750
Call/Whatsapp : 013 624 1417
Call/Whatsapp : 012 662 1062
Facebook page : Ombak Creative
Website: www.OmbakCreatives.com

Psssst! Selamat menjalani ibadah puasa yang dijangka bermula 29hb ini. Ketahui waktu berbuka puasa dan imsak bagi Ramadhan 2014. Moga kehadiran Ramadhan kali ini lebih bermakna dan penuh pengisiannya. Insha Allah.. Salam Ramadhan dan selamat menjamu selera di Buffet Ramadhan Casa Ombak. Assalamualaikum…

56 comments

Buffet Ramadhan Casa Ombakmenawarkan juadah berbuka puasa yang mabeles dan yummy
Jom berkunjung ke Casa Ombak
Salam Ramadhan Al-Mubarak 1435H buat u olls

Teringin nak berbuka secara buffet..
Tp kena tnya poket la kan..hehehe..
Sbb nak kena bawak anak2 lagi..
Hehe

Salam ramadhan buat semua pembaca yang setia ...

Dan semestinya banyak pilihan untuk dinikmati ;)

perghhh.. ng nyaman.. hehe

Wahhh... Mesti puas hati ni kan kalau makan di sana! :D

Menarik boleh cuba ni.....thanks sudi kongsi :)

Jom join SEGMEN di blog saya....tinggalkan url blog anda di sana...sama-sama kita blogwalking nanti okey :)

http://diarymissnick.blogspot.com/2014/06/segmen-jom-blogwalking-1.html

Wahh best... slalu lalu kawasan situ, nanti kena singgah juga ni.. :)

Nampak menyelerakan lauk pauk yang disediakan ........ Jom singgah berbukan nanti ..

Menarik, tapi jauh sgt tmptnya..

Rsnya ssh jgk klu nak bbuka dgn anak2 kt restoran mcm nih..phm jelah bebudak kan..hehehe..

Salam Ramadhan YUMIDA! >.<

Good luck and all the best yumida..boleh cuba makan kat sini nanti..tak jauh dari rumah pun..hehehe

Regards,
-Strider-

Lihat siapa owner dia ... :) mestilah akan berikan yang terbaik. Jika kenal dengan Akma Omar, in Sha Allah, takkan dikecewakan.

As Salam :)
Selamat Menyambut Ramadhan Ya ..
Casa Ombak yg special nya menawarkan masakan kampung di tambah suasana ala ala garden..msti terasa seperti berada di kg kn hehe xapa feeling2 dulu di casa ombak sebelum pulang berhari raya ke kampung..
All the best! Ameen..

kiriman dari kak Yumida dah sampai..
http://husnazahidi.blogspot.com/2014/06/kiriman-ikhlas-dari-mereka-bertambah.html

*husna tak dapat nak blogwalking sini lagi..nanti husna dtg bayar hutang taw..;)

Buffet Ramadhan Casa Ombak tempat yang paling sesuai untuk mereka yang ingin berbuka puasa di luar.

Bestkan jika dapat berbuka di sini nanti , semoga berjaya dalam contest ini

Buffet Ramadhan Casa Ombakooo.. macam best je tengok gambar, pengalaman 10 tahun mestu pro nih.

Salam Ramadhan buat sis Yumia ^__^

Jom Terjah : Buffet Ramadhan Casa Ombak (ˆ⌣ˆԅ)



salam ramadhan yumida.....lawa header kat atas tu....hihi

Salamramadhan ...TERBAIK dari yang TERBAIK ..

macam sedappjer ala2 kampung gtuuu


salam ramadan al mubarak dari AUC
moga ramadan tahun lebih elok dari tahun sebelumnya...

http://wp.me/p2PJVK-64v

Assalam Terima kasih kerana sudi menyertai contest saya ini, semoga berjaya ya dan selamat berpuasa :)

Saja sama2 memeriahkan suasana ..

Mmg menarik... mmg kena singgah juga nanti.. :)

selamat berjaya...feewittt

gud luck kak yumida..
AA pun join juga hehe ;)

Casa Ombak pilihan sejati untuk keluarga di bulan Ramadhan. Harga berpatutan selera pun terangkat hehe.

All the best to you dear ;)

jauhnya la hai kalau nak pergi...kena kumpul duit utk pegi thn dpn la gamaknya...

Antara penyertaan terawal nih! tapi br sekarang dapat singgah...
Salam Ramadhan dan semoga berjaya ya!

nice review
sop pun dah join Buffet Ramadhan Casa Ombak http://www.sop.name.my/2014/07/buffet-ramadhan-casa-ombak.html
good luck yer

Casa ombak mmg best :)
Selamat berbuka di casa ombak.

p/s: saya pun join contest ni. Semoga berjaya ya.

all the best!nice entry..jom berombak..hihi: Buffet Ramadhan Casa Ombak

terbaikk kak! entry kreatif lai2 :D

amal singgah sini.. moga tuan blog dipanjangkan umur dan dimurahkan rezekii.. aamiiin

Assalammualaikum... yumida,

Moga yumida berjaya k...

mselim3

pls: seo diorang nie otai2 terbaik kan... yumida. Good competitor and use SEO for top searching 'google'. Mselim3 terlambat menyertainya.. hahah

aah kena buat pelan perancangan kewangan
dah siap kira boleh adjust ke Buffet Ramadhan Casa Ombak
aritu berbuka dgn anak buah kat buffet..meriah sgt..seronok tengok

Kehebatan entri Umikalsum kian terserlah, berada di page yang terbaik. Moga berjaya buat Yamuda...

Jom Terjah Entri Berkaitan:

Buffet Ramadhan Casa Ombak

Sekian, terima kasih.....

Wah.. Bestnya.. Siap ada Voucher Buffet Ramadhan Casa Ombak... Kalau ada peluang kena cuba makan dekat buffet Ramadhan ini...


EmoticonEmoticon