Peraduan Balik Kampung Bersama PIXY

Peraduan Balik Kampung Bersama PIXY kini hangat berlangsung. Pastinya, aku turut takmo ketinggalan sama. Join je, ada rezeki, ada la. Setakat ni, aku masih menunggu sampel free yang Pixy hantar. Excited nak try ni.

Nak sampel free produk Pixy??? Free ni!!! Klik link berikut untuk dapatkan pek sampel Pixy secara percuma!

Peraduan Balik Kampung Bersama PIXY, cara menyertai Peraduan Balik Kampung Bersama PIXY, syarat dan terma Peraduan Balik Kampung Bersama PIXY, hadiah pemenang Peraduan Balik Kampung Bersama PIXY, cara mohon sampel percuma dari Pixy, produk Pixy

ANDA DAN PIXY, SEMPENA HARI RAYA INI!
Sempena Hari Raya ini, kongsi gambar anda bersama
produk Pixy dan menangi hadiah menarik!

Hadiah Peraduan Balik Kampung Bersama PIXY

Hadiah Utama x 1
Fuji Instax Mini 8 + 2 pek filem
Dan Hamper produk PIXY bernilai RM70 (Radiant Finish Lightening Cream, Two Way Cake, Gentle & Moist Cleansing Lotion, Single Step Liquid Foam, Eye & Lip Makeup Remover)
Hadiah Kedua x 10
Hamper produk PIXY bernilai RM70 (Radiant Finish Lightening Cream, Two Way Cake, Gentle & Moist Cleansing Lotion, Single Step Liquid Foam, Eye & Lip Makeup Remover)
Hadiah Saguhati x 50
Produk PIXY bernilai RM30 (Radiant Finish Lightening Cream dan Gentle & Moist Cleansing Lotion)

Cara Menyertai Peraduan Balik Kampung Bersama PIXY

1. Isi ruang kapsyen dan muat naik gambar menunjukkan apa yang anda bawa bersama untuk pulang ke kampung halaman di musim perayaan ini.
2. Gambar mesti mengandungi sekurang-kurangnya satu produk PIXY.
*Sila lihat contoh gambar di
galeri pIXY
3. Isi borang penyertaan.
4. Terima E-baucer dan berpeluang untuk memenangi Hadiah Utama peraduan 'Balik Kampung Bersama PIXY'. Pemenang-pemenang akan dipilih berdasarkan kreativiti di dalam gambar dan kapsyen gambar yang dihantar.

Peraduan Balik Kampung Bersama PIXY, cara menyertai Peraduan Balik Kampung Bersama PIXY, syarat dan terma Peraduan Balik Kampung Bersama PIXY, hadiah pemenang Peraduan Balik Kampung Bersama PIXY, cara mohon sampel percuma dari Pixy, produk Pixy

Terma dan Syarat Peraduan Balik Kampung Bersama PIXY

1. Peraduan 'Balik Kampung Bersama PIXY' dibuka kepada semua wanita warganegara Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas.
2. Pemenang Peraduan “Balik Kampung Bersama PIXY” akan dipilih oleh Penganjur berdasarkan kreativiti di dalam gambar dan kapsyen gambar yang dihantar.
3. Sebanyak 200 unit sampel produk diberi secara percuma setiap hari menerusi kempen 'Balik Kampung Bersama PIXY'. Sampel percuma diberi atas dasar “siapa cepat, dia dapat.” Sampel yang diberi ialah Pixy Cleansing Lotion 16ml and Pixy Radiant Finish 5g.
4. Pihak Penganjur akan memaklumkan pemenang Peraduan “Balik Kampung Bersama PIXY” kepada para pemenang melalui telefon sebelum membuat pengumuman keputusan di laman Facebook PIXY Malaysia.
5. Hanya 1 sampel produk akan diberikan untuk setiap seorang.
6. Terdapat 8400 keseluruhan jumlah unit sampel produk yang akan diberi secara percuma dari 15hb Jun 2014 (jam 12:00) hingga 27hb Julai 2004 (jam 17:00).
7. Para peserta dibenarkan untuk menghantar seberapa banyak penyertaan, tetapi hanya akan layak untuk memenangi satu (1) hadiah sahaja.
8. Baca selanjutnya syarat dan terma Peraduan Balik Kampung Bersama PIXY
secara terperinci di website Pixy.

Tempoh Peraduan Balik Kampung Bersama PIXY

Tamat pada 20 Julai 2014 (jam 17:00)

Jom Sertai Peraduan Balik Kampung Bersama PIXY

Cara penyertaan mudah. Malah sample percuma dari Pixy juga turut diberikan. Tu yang bikin excited nak tunggu tu. Sambil mengemas barang untuk balik ke kampung untuk beraya, boleh bergambar sekali dengan salah 1 produk Pixy. Manalah tahu gambar tu dinobatkan sebagai pemenang. Tak ke untung tu. Ni sebagai hebahan je. Kot-kot ada yang berminat, boleh join sama.

25 comments

wa bestnya yumida! PG memang pakai pixy :)

Wahmenarik ni..good luck yumida..

all the best.. join jugak nanti :)

macam best jer.....good luck yumida

bestnya.. good luck yumida..

Kak Lya mmg guna PIXY pon YUMIDA ..sesekali tukar jugak ..Tapi kalau nak join contest susah sikit la hehehe ... aLL THE BEST DEAR

semangat Syawal membara!! Ramadhan is around d corner

Semoga berjaya.. :)
Hdiah menang dr pixy yng hritu pun xhbis pkai lagi..

Assalammualaikum... yumida,

mselim3 ingat yumida buat segmen tadi.. rupanyer hebahan menarik gak pape boleh join nanti..

mselim3

all the best..ala..rugilah..dah lama tak beli pixy nie

nak join peraduan ini...pasal itu rujuk balik.


EmoticonEmoticon