Pemenang Top Commentators Bulan Mac 2014

As salam buat rakan pembaca,

Alhamdulillah, bulan Mac yang penuh sweet dan pahit telah berlalu. Mengapa sweet? Sebab perancangan bercuti ke Indonesia meninggalkan seribu kenangan manis buat diriku. Pahit…kerana begitu banyak dugaan yang menimpa negara kita..Malaysia. Dengan tragedi MH370. Sama-sama kita doakan moga pencarian pesawat MH370 dan kotak hitam berakhir dengan berita menggembirakan.

Jika sebelum ini, pernah aku khabarkan ingin bercuti ke Thailand. Namun, percutian itu dibatalkan atas faktor kesihatan. Insha Allah jika ada rezeki dan diberikan tubuh badan yang sihat, teringin nak menjejak kaki ke Thailand. So, pemenang top commentators bakal menerima ole-ole dari Indonesia.

Hebahan:

Oh ya, berita baik buat top 10 pengomen dalam carta di sidebar blog, kesemua pengomen bakal menerima hadiah. Macam yang aku war-warkan before ni hanya 5 top pengomen yang dipilih. Alhamdulillah…ada lebihan rezeki. So nak sharing buat semua top pengomen. Terima kasih sudi bertandang ke blog ni dan memeriahkan bahagian komen. Jom tengok senarai penerima hadiah ole-ole dari Indonesia.


Pemenang Top Commentators Bulan Mac 2014

3.  Sheila Salim 
4. Asha Lya   
  10.  Kisah Si Dairy 

*Tarikh akhir pengiraan jumlah komen ini pada 01/04/2014 jam 5.30 petang

Di minta kesemua pemenang top komentar di atas memberikan butiran seperti nama penuh, alamat, nombor telefon, nyatakan top komentar ke berapa, nama blog & url blog ke facebook Yumida. Tahniah diucapkan. Buat semua yang pernah membuahkan pendapat di kotak komen blog Yumida ni, makasih bebanyak diucapkan.

22 comments

Assalamualaikum. alhamdullilah. taniah buat semua. sheila hantar details dah. hehehe teruja nak hadiah comel-comel ni~~~

wah..tahniah kepada semua pemenang.. :)

Assalamualaikum dan salam singgah sini dik Yumida..syukur Alhamdulillah dan tahniah jugak kepada semua...lepas magrib akak hantar details yer..

Wahhh...nanti nak kena komen bbanyak2 lah nakkk jugak hadiah.

Tahniah semua...syukran....

wahh..tahniah buat semua jejari rajin komen.. :)

wahh. manyakk syok lah. tahniah2 pada yg berjaya. :)

wah,memang rezeki dorang.. Dan juga murah rezeki akak juga :)

Tak tersenarai pulak huhu... Tahniah kpd semua yg tersenarai.. :)

Alhamdulillah....deqla berjaya menempatkan diri di tangga teratas...tqsm yumida utk hadiah2 yg best tu...ya Allah hepi sgt..hihihi..ok deqla send details eh...tahniah juga buat yg tersenarai....

tahniah semua..alhamdulillah.

Alhamdulillah..tersenarai dlm top commentators..TQ Yumida di atas hadiah yang ditawarkan..

wah...tahniah...=)
Nway..jom support GA ida
http://kisahkita-story.blogspot.com/2014/04/simple-1st-giveaway-blog-kisah-kita.html

murah sungguh rezki Yumida...alhamdulillah

Tahniah semuanya..........;-)


EmoticonEmoticon