Fesyen Tudung Terkini Butik Tudung Online | Tudung Helwa

Fesyen Tudung Terkini Butik Tudung Online | Tudung Helwa


Assalamu'alaikum Wrmbth, Banyak Fesyen tudung terkini dari butik tudung online no 1 pilihan muslimah bertudung. Semestinya pilihan fesyen menutup aurat untuk cik puan semua.

fesyen tudung terkini Butik tudung online helwa

Kali ini Mazni ingin berkongsi tentang tudung kegemaran ramaiTudung Helwa yang menjadi idaman hati ramai muslimah.

Lebih menggembirakan, kini tudung helwa didatangkan dengan 8 warna baru menjadikan pilihan warna kepada 15. Tudung labuh helwa sememangnya mempunyai reputasi tinggi, kerana berdasarkan sambutan pelanggan, 7 warna tudung sebelum ini pun sudah laku keras.

Apatah lagi dengan tambahan pilihan sekarang, insyaallah lebih ramai lagi akan berhijrah mengenakan fesyen tudung terkini yang bukan saja cantikberkualiti malah dengan harga murah.
Sesuai dijadikan pilihan tudung raya 2014.

koleksi fesyen tudung terkini tudung labuh berdagu
Pilihan warna tudung helwa untuk khas untuk cik puan semua
Macam mana nak kenal tudung ni? Corak Dwi- rona warna. Banding dengan tudung mawar, cuma ada satu warna saja. Senang nak beza kan.

Jika cik puan mahukan lebih dari 2 rona warna, boleh cuba tudung ombre. Coraknya bermotifkan perubahan ton warna dari cerah ke gelap. Lebih banyak padanan baju boleh dilakukan.

Ciri-Ciri Tudung Helwa dan Harga Terbaru 2014
Jenis kain:  Peach Chiffon/ sama jenis dengan kain Azilea. Kain jenis ni lembut dan ringan.
Berlainan dengan kain tudung poly denim yang tebal dan tahan lasak.

Harga baru bermula Julai 2013
Tudung Empat Segi                        :RM36.00

Rekaan dan corak warna tudung helwa memang cantik dan lembut kan? Memang tidak hairanlah ia menjadi rebutan. Stok terhad. DAPATKAN SEKARANG. Hubungi Mazni untuk pertanyaan dan tempahan tudung helwa online.

Jika cik puan mahukan corak tudung berbeza, mudah dijaga, tak tahan kedut, tudung saffron dan tudung kaktus pasti pilihan bijak. (Khusus untuk ibu bekerjaya)


Kini ada warna terangwarna lembutwarna gelap lebih banyak pilihan untuk anda.



Tudung Empat Segi (Awning)          :RM54.00

Tudung Bulat / Bundar                   :RM44.00
Tudung Bulat / Bundar (Awning)     :RM62.00
Tudung Oval/ Oval Layer                :RM44.00
Tudung Oval/ Oval Layer (Awning)   :RM62.00
Selendang Labuh                            :RM44.00
Selendang Labuh (Awning)              :RM62.00
Selendang Bulat                             :RM49.00
Selendang Bulat (Awning)               :RM67.00
Kain Meter                                    :RM23.50



fesyen tudung labuh muslimah


butik tudung online jual harga murah


fesyen tudung labuh terbaru

butik tudung online muslimah bertudung labuh

kedai tudung labuh online

kedai jual tudung online muslimah

koleksi tudung raya labuh 2014

tudung labuh berdagu terkini

gaya tudung labuh raya terbaru




tudung helwa sepia brown labuh awning

warna purple sour tudung labuh helwa

selendang bulat labuh helwa

Warna silver pearl selendang segi empat

warna silver pearl selendang bulat labuh awning

green tea warna tudung selendang helwa

selendang labuh bulat helwa

warna yam purple selendang labuh helwa

warna yam purple tudung moden helwa

warna tiffany tudung bundar awning helwa

warna tiffany tudung bulat bidang 60 helwa

pink grape tudung helwa

warna golden cream tudung labuh helwa nur

golden cream tudung selendang raya helwa

sepia browan koleksi tudung helwa

Dengan ketibaan hari raya aidil fitri tahun ini, koleksi tudung raya 2014 yang memenuhi citarasa semua orang pasti menambahkan lagi suasana hari kemenangan umat islam berpuasa sebulan di bulan ramadhan.
Pastinya kengkawan semua ingin menutup aurat dengan tudung yang sopan selesa dengan fesyen terkini tudung helwa.

Insyaallah, inilah tudung labuh online shop yang memenuhi kehendak saudari semua. Bergaya di Hari Raya 2014 dengan fesyen tudung muslimah moden, menyerlahkan keayuan dan kejelitaan sebenar anda. Jom berfesyen bersama tudung labuh online shop!

20 comments

Kawan mewk suka tudung kedak towk. Kelak mew rekomen ngan nya. Hihi.

cantikkkkkk sangat!!

ika klik3 tabung kak yumida :)

sangat bagus di pake dalam acara apapun, sangat menarik :)

cantiknya huhuhu. susah nak dapat tudung mcm ni. huhu

semua cantik2..
harga pun ok.tak mahal ..

Wah wah wah cantiknyerrr ..Jom neli beli beli untuk pakai hari raya nnt ..

Dapatkan segera sebelum kehabisan stok

Bila dah habiss kan melopong pula nnt ..

menarik..sekarang nih mcm2 online..belian hanya dihujung jari..tak payah nak bersesak apa bagai..jimat masa, tenaga dan minyak kenderaan..hihihi..

assalamualaikum,nk tnya cm mana nk beli tudung nie...


EmoticonEmoticon