Engku Emran pujuk Erra Fazira melalui Aleesya

Alahai..comel pulak tengok anak Erra ni. See kelopak mata dia, ala-ala Chinese. Hihi..

Engku Emran memujuk kembali bekas isterinya, Erra Fazira, dengan memuat naik gambar anaknya, Engku Aleesya, 5, yang memakai baju bertulisan #prayformomandayah di akaun Instagram miliknya.

Engku Emran pujuk Erra Fazira melalui Aleesya, #prayformomandayah

"Salam ALL...ok this wil be my last pix for tday and id like to dedicate this posting to ALL of u who hv doa-ed fr the best for this innocent girl's parents...tq fr giving me the idea to create the hashtag on her baju...we were in KLCC last nite to look fr a place that can do as such but failed...but Alhamdulillah tday Aleesya n I managed to find a shop that wud do it...last nite Aleesya n I had an intimate chat again...i asked her if she wud help me win back Mom...and she replied YES!!! wtout hesitating followed by a looooong giggle...Aleesya only giggles when shes v excited

Emran turut menulis mengenai hasratnya yang ingin memenangi hati dan merujuk Erra Fazira semula. Dia akui masih mempunyai perasaan cinta terhadap Erra. Emran dan Erra telah bercerai pada 18 Februari yang lalu dengan talak 1 setelah mendirikan rumah tangga selama 7 tahun.

Beberapa peminat memberikan reaksi yang positif terhadap perkara tersebut dan memulakan hashtag #prayformomandayah untuk mendoakan hubungan mereka agar terjalin kembali.
Sumber: Astro Awani

Moga ada berita baik dari Erra Fazira. Moga terjalin kembali..

30 comments

doakan yg terbaik utk mereka..aamiin

aminn.. doa buat mereka :) comel anak erra

doakan yg baik2 buat mereka

dorang pasangan yg sesuai.. Kalau rujuk balik, alhamdulillah.. =)

alhamdulillah..:)
seronk dengar...hmmm :)

kita doakan yg terbaik lah buat sidak sekeluarga.. cute ada jak aleesya tok eh. :D

Bagus lah mcm tu. tk fikir diri sendiri. fikir alesya yg baru nak kenal dunia. hee

Cutenya aleesya..semoga mereka bersatu kembali..

amin..moga2 Allah permudahkan utk mereka :)

Berdoalah utk yg terbaik.. aamiin

alhamdulillah..semoga niat baik engku emran dipermudahkan..

demi anak,apa salahnya mengalah ya Erra...dua-duanya memang matching couple.sebab tu anaknya sweet sangat.

dah besar dah anak mereka..

amin..semoga mereka kembali menjadi pasangan yang bahagia..

Doakan yg terbaik buat mereka

semoga ada sinar kembali jodoh mereka.. :)

Moga semuanya seperti yang dirancang. Doakan yang terbaik utk mereka. Amin

Assalammualaikum.. yumida,

moga2 mereka akan bersatu balik dan menjadi kelurga bahagia semula...

mselim3

buangkan ego masing2...utamakan anak..

setiap manusia melakukan kesilapan..dan jika erra masih ada secebis rasa sayang pada emran, cubalah buang yang keruh dan cuba mulakan hidup baru..#prayformomandayah menabung digi sini...

Regards,
-Strider-


EmoticonEmoticon