Kempen Blogbuster Oral B Supernova 3

Alhamdulillah, syukur..menerima tawaran dari Nuffnang mengenai tawaran kempen blogbuster yang diterima semalam. Rakan-rakan boleh semak di email masing-masing. Rasanya semua ada kan? Cer semak..

Tertanya-tanya kempen blogbuster ni berbentuk macam mana? Kempen berbentuk blogbuster ni merupakan iklan video yang dihasilkan oleh kita sendiri. Segala klip video berpandukan terma dan syarat ditetapkan oleh advertiser. Baca di email untuk info lebih lanjut.

Email dari Nuffnang Tawaran Kempen Blogbuster Oral B Supernova 3:
[Nuffnang Blogbuster] Campaign - Oral B Supernova 3

Hi blogger,
We are pleased to inform you that you have been selected to participate in a Blogbuster campaign based on your survey preference to run Expandable ads. If you wish to be excluded from future Blogbuster campaigns, kindly leave a message at our helpdesk (http://www.nuffnang.com.my/help/).

The details of this campaign are as follows:

Campaign Name:
Oral B Supernova 3

Video Submission Deadline:
17 April 2014

Campaign Period:
28 April 2014 to 31 May 2014

For more information about the campaign, just login to your Nuffnang Dashboard and click on the additional tab titled "Blogbuster" under "Services".

Segala persoalan mengenai kempen blogbuster ni, korang boleh ajukan pada pihak Nuffnang. Hantar tiket pertanyaan.

Maklumat lanjut berkaitan Kempen Blogbuster Nuffnang:

Maksud Kempen Blogbuster Nuffnang

Jana income melalui Kempen Blogbuster

Ingin terpilih dalam Kempen Blogbuster?


[Nuffnang Blogbuster] Campaign - Oral B Supernova 3, lisa surihani, Oral B Pro-Flex toothbrush
Oral B Pro-Flex toothbrush removes up to 93 percent of hard-to-reach plaque. ReThink Your Mouth today and give your mouth the best oral protection!

Selamat menyertai kempen blogbuster :)

16 comments

lya pun ada terima..tak tahu nie nak buat mcm mna tu

nana pun ada dapat..tapi macam susah je..huu...nanti2 kalau nana ada nak tanya..nana tanya sis ye,boleh kan:)

Assalamualaikum, taktahu camne nak buat. baru baca instruction pun dah pening lalat ni. hehehe singgah menabung libresse sini~~~

kmk pun dpt, tapi macam susah jak.. hee

ada terima tapi xtau nak buat mcmana.. huhu...

Assalammualaikum...yumida,

tahniah moga yumida berjaya dengan kempen blogbuster nie k.. mselim3 buat kekadang tak berjaya... heheh . Pengiklan nak yg terbaik utk kempen di sesuatu blog tu.. yumida kalau buat video mesti terbaik....

mselim3

wow.. bestnya kalau dapat.. senang ke nak buat video mcm ni??

Tahniah yumi, saye pun dapat....tp tengah blur hehe....cmno nk dibuek nyo ^_^

PG pun dapat email ni semalam ;)
nanti PG tengok video yumida pula la. memandangkan PG malu-malu cat gitu. hehe.

Nur xcheck pun, kalau dapat pun xtahu nak buat gmana,,,
malas pun sama skarang ni..kikikiki

ya ka Yumida.. apapun semoga Yumida berjaya.. tak reti la nak buat semua nih..


EmoticonEmoticon