Percayalah

keyword percayalah
Keyword Yumida percayalah

Terbahak-bahak bila aku tengok keyword ni. Sape la yang taip keyword ni. Hihi.

Pengertian percaya:
Believe , certain , faith , trust

Iye…memang Yumida akan percaya punye la. Jangan risau k. Hihi…

percayalah, ustaz don danial

Percaya dengan diri sendiri:
Itu sangat penting! Memberi keyakinan dalam diri kita.

Percaya dalam sesebuah perhubungan:
Itu juga sangat penting! Membina hubungan harmoni, utuh, saling mempercayai dan feeling bahagia. Insha Allah...

Percayalah…pernah menjadi judul lagu. Antaranya:
Nak dengar lagu Percayalah? Klik jer link di atas.

14 comments

Assalamualaikum yanggg. percaya sangat ~~~

apa yang diroang nak sruh yumida percaya tu ek...hehehe

hahaha boleh plak cenggitu ye? :D

diorang nk suruh yumida nyanyi tue,
hehe..
karoke satu kali :)

Cayalah Yumida... saya percaya sangat! hehe...

percayala hahaha..ada2 je keyword yg di cari diorang

Assalamualaikum dan salam singgah Rabu di sini dik Yumida...Percaya pada diri sendiri...

aloh up keyword percayalah..

mintak mari sekali lg lah tu..sapa tu?

dia cari artis yang nyayi lagu percayalah kot..hehehhe

wah3.. hihi. dia nak percaya apa tuh?

mcm tajuk lagu la plak.. apapun dlm sesuatu perhubungan perlulah ada sifat percaya mempercayai..


EmoticonEmoticon