Harga Nokia X RM399

Nokia dah ada sistem Android. Dengan model baru, Nokia tampil memperkenalkan peranti bajet rendah menerusi Nokia X. Unik pulak namanya.. Nokia X. Harga Nokia X ialah RM399.00. Nokia X pasti dapat dimiliki oleh semua orang terutama mereka yang dambakan sistem android dalam mobile. Murah dan berpatutan.

Spesifikasi Nokia X

Telefon bimbit pintar yang dijana oleh sistem operasi Android selain dibina di atas sistem Antaramuka Pemprogram Aplikasi (API) Nokia ini turut dikuasakan oleh pemproses Qualcomm Snapdragon Dual Core 1 Gigaherz (GHz). Disokong oleh bateri berkapasiti 1500 mAh, Nokia X mampu menyokong masa guna sehingga 13 jam serta dimuatkan dengan 18 aplikasi termasuk laman sosial Facebook, Vine dan Skype. Nokia X berukuran 115.5 x 63 x 10.4 milimeter dan berat 128.7 gram sudah pasti peranti ini mudah disimpan di dalam poket seluar mahupun beg tangan. Sistem Operasi Nokia X yang dimiliki membolehkan peranti ini dimuatkan dengan sistem navigasi luar talian HERE Maps.
Sumber: Utusan

Harga Nokia X RM399, GAMBAR Nokia X, spesifikasi Nokia X

4 pilihan warna Nokia X

Hijau terang, putih, merah dan hitam.

Bagi mereka yang berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai Nokia X, boleh layari laman web www.nokia.com/about-nokia. Haaa..nak beli Nokia X? Sila-sila.. Nokia X sudah dijual di pasaran bulan Mac 2014 yang lepas. Harganya pun berpatutan! Meh rembat Nokia X dengan harga RM399.00.

15 comments

Nok tok lah di cari mek eh..hihi

fon nokia dr dulu memang lawa2 kan..

batery nokia mmg tahan lama.. kadang2 smpai 2, 3 hari pun x hbis batery dia..

memang berpatutan harga nya..

wah..nokia dh ada android...harga pn murah

comel gak.. tp hot henpon sekrg rasanya lenovo. hihi.. deqla dah lama tinggalkan nokia.. dulu sgt setia dgn nokia.. huhu

dah lama tinggalkan cik kiah ni... agaknya kena berbaik semula neh... :D

Assalamualaikum yangg, dah berkurun tak guna nokia. ahhaha suka pakai sony, samsung dengan 9tology je. hihiii

Boleh buat hadiah birthday bini lah HP ni hehe..

Wahh.. murahnya... cantik.. :)

Murah dan berpatutan..nokia pun dh mengikut peredaran telekomunikasi terkini..memang tahan lasak telefon nokia ni..


EmoticonEmoticon