Tiru Aksi - Sama Tak???



**********************************************
Assalamualaikum..
Ni adalah Auto Publish Entry
Daku masih menjlnkn misi, insyaAllah bila aku kembali nnti aku akan jejak korang blk
Doakan kejayaan utk aku k :)

"Ya Allah, aku memohon kepada Mu kemurnian iman dan akhlak terpuji, serta kecemerlangan yang disertai kejayaan dan aku memohon curahan rahmat, kesihatan, pengampunan dan keredhaan daripadaMu." Amin.





13 comments

hahahaha... aksi jak sama... bentuk lain... ;p

hahahaha..comei kucing tu..!
sama..tapi xserupa..hahahaha

kucing tu ok lagi la. sekali lembu nak tiru dolphin? dolphinitely la lemas.. omg..

assalamualaikum yumida...kucing tu cute je nak tiru patung singa tu...lembu tu plak caya la...:)

sama :) hehe walaupun saya tak tahu apa awak sedang usahakan, semoga berjaya ! :)

ahaakk.. kelakor la yg lembu tu >,<

haha, aksi sama, haiwan lain.ekeke

hehe. lucu gambar aher ya deng.. semoga ktk sihat deng.. all d best deng.. senyum! :)

yg kucing tu smart. yg lembu dgn dolphin tu nmpak menipunya hihihihi

Pandei sidak ya molah gambar2 cam tuk.


EmoticonEmoticon