"Acai...."

Yeah....bila malam menjelma...mula lah nak berdrama
Menci tau...menci!!!
Kali ini bukan barangan ringan aku nak buang
Tp barang besar punyaaa

Apsal xnak kuar petang td???
Hadoi....nak jgk malam2 gini


Selesai menonton Masterchef Selebriti Malaysia (Azwan Ali pujaanku)
Perutku memulas
Jam 10 malam...jeng jeng jeng
Nak pg ke x nak pg..nk pg...uish x nak...
Ku tahan jgk...berpura2 perutku hanya masuk angin
Sambil melayan rancangan TV
10.10 malam...argh!...mmg dasar x sporting
Ketahuan pulak kepura-puraanku

Lantas aku berlari ke pintu belakang umah
Ku panggil "Acai....."
Segera Acai berlari2 anak menuju ke arah ku
"Haaa...ko duduk sini ya..jgn pg mana2"


Selesai urusan ku...ku buka pintu special jamban
Ku lihat Acai menunggu betul2 di luar pintu jambanku
"Hmmmm...ko sunggoh memahami ku Acai"
"Jom masok ke umah"
Segera Acai mengiringi langkahku...

Pernah x korang rasa perasaan 'seram' nak pg sesuatu tmpt?
Klo korang x kisah..jom kongsikan bersama..

16 comments

Dr Faiz kene buang..hehe..

follow sini,,, follow balik,,, nk tmbh kawan..hehe

seram bila atas bumbung bunyi something..

maybe tikus bermain2 dgn anak2 nya.. hee~~

mana dapat pintu jamabn camtu yek.. M kerap ja dok dengaq cam ada yg berjalan kat atas siling umah M. wat dunno ja

setia betul acai ni. pernah jgk tp kalo dah terpaksa, redah je. :)

uiii...acai...baiknyerr dier... :-)

bagus betul acai ni. kisah seram ada tapi....panjang sgt ler

kisah seram?ada je..masa zaman sekolah dulu..haha..

salam..
jalan2 kt sini & cik iena nk tag
jom join.careeron9 buat segmen khas utk blogger
http://www.ienaeliena.com/2012/05/wwwcareeron9com.html
tarikh tamat:31 mei 2012

kenak acai...? abang nie?

kecik2 dulu toilet kat luar rumah...kalau malam2,mesti ada yg terpaksa jadi peneman...yg nakalnya...peneman tu akan cabut lari sebaik kita masuk toilet..

acai ...apa agaknye ye..hihi..

***js mmg seram kalau memalam gi tandas camtu..tengok tandas pun dh takut...mmg tak jadi lah...hehe

Setianya acai ngan kitak...

haishh..x abis2 lg ke citer psl jambam ni? haha.. deqla pun ada ksh..xnk pegi tmpt tu tp terpakse..contohnya kena lalu kawasan yg kita takot...masa kat umah lama dulu laa... nk x nk kena lalu sebelah sebatang pokok besar...pokok tu berhantuuu.... huhuhuuu...

Ahahahaa saya OK je...sbb jamban dlm rmh ekekeke

buat segmen lah yumida... segmen kisah seram.. konfirm akak cerita nanti.. kalau nak cerita kat sini panjang berjela2 nanti... hehe


EmoticonEmoticon