Si Pencuri Ikan

Merekalah pesalah2 yg selalu mencurik ikan
Diberikan nombor & pembahagian
Agar mudah mengenalpasti mereka yg agresif
No. 7 tu comel jer kan..
Wajah paling garang si no. 2



**********************************************
Assalamualaikum..
Ni adalah Auto Publish Entry
Daku masih menjlnkn misi, insyaAllah bila aku kembali nnti aku akan jejak korang blk
Doakan kejayaan utk aku k :)

"Ya Allah, aku memohon kepada Mu kemurnian iman dan akhlak terpuji, serta kecemerlangan yang disertai kejayaan dan aku memohon curahan rahmat, kesihatan, pengampunan dan keredhaan daripadaMu." Amin.



14 comments

Salam...

Nok nombor 5 macam takut jak..

yang no 4 garang sekali jak rupanya

Walaupun sipencuri ikan, tapi semuanya tetap kacak..

banyaknye kucing...!! -.-

larikkkkk!! (penakut kucing)

sekeh je kepala sekor sekor kucing tu. hehehh

geram kmk nangga....
no 4 ya bulat jak matanya...
geram kmk nangga... rasa nak peluk2 jak...

aku suka no 1, hitam dan nampak misteri.


semoga selamat menjalankan mis. eh misi apa ye....nak tahu gak

assalamualaikumyumida...semuanya cute jer...:)

Apala misi Yumida nie kan... Sib baik ade tinggalkan meow yang comel2

alolololo..macho2 semuanya..!

Nak no.4 ya byk curi ikan sbb pusak ya paling gemuk......semua comel2.

sapa yang bersalah tok? hahaha. kacak bulu sidak.hehe


EmoticonEmoticon