SEGMEN : DESCRIBE YOUR HEADER

KLIK BANNER UTK JOIN

cara penyertaan:
  1. Buat satu entry " SEGMEN : DESCRIBE YOUR HEADER". Letak header saya di atas tu di dalam entry anda dan link kan ke entry ni.
  2. Anda diwajibkan letak header comel korang tu dan explain kan about your header tu tak lebih dari 150 patah perkataan. Ehhh...cam nak buat karangan B.M plak!
  3. Tag 2 rakan blogger,make sure mereka tahu : )
  4. LAST.. link kan entry anda di komen entry saya di sini sahaja oke? kat tempat lain, kena reject : )
Hadiah bagi peng "EXPLAIN terbaik":
TOPUP CELCOM/DIGI/MAXIS- RM 15 + BLOG ANDA AKAN DILETAKKAN DI BLOGLIST HEBAT SAYA..waaahhh! setanding dengan blog hanis jalikha gitu kalau anda terpilih..hehehehe :)

TARIKH TUTUP : 2 JUN 2012/9.00 MALAM..



Header ku ini ialah hasil olahan dari tanganku sendiri. Pemilihan gambar wanita baring bersantai menandakan tema blog aku 'rileks' - juga seperti mana yang di lihat dalam header, "Blog Santai2 Jak". Yang mana blog aku menjerumus ke arah kehidupan peribadiku secara umum, perkongsian tips/ pesanan/ nasihat dan juga mesej peringatan yang boleh dikongsi bersama dengan pembaca. Kepelbagaian yang disatukan dalam blog ini diterangkan melalui 'background' YUMIDA - yang mana diwakili gambar mini: muzik, buah-buahan, tumbuhan hijau, bintang, bunga, buih-buih dan pelangi. Ia seakan-akan harmoni - yang hidup menerusi blog ku ini. Membuat penilaian terhadap tingkah laku manusia melalui pemerhatian ku agar pembaca tahu pemisahan antara sikap yang harus dijauhi dan dicontohi. Ini ditunjukkan dalam gambar header ku (wanita menulis nota) - Ku catat segala apa yang berlaku, agar ilham dapat diluahkan menerusi blog. Trademark blog ku ialah gambar wajah di sebelah kanan yang mana aku jadikan juga sebagai gambar profile. Amat mudah mengenaliku menerusi gambar trademark ini. Pemilihan font Bauhaus93, saiz 100, apply outline (black)- thickness 20, apply shadow (white) - menonjolkan lagi nama blog YUMIDA.

Kepada siapa harus ku tag???


Tag:
Dieyna
Gadis Pencinta Pink

4 comments

dya tak reti nak buat header sekreatif yumida..hihi

thanks, sudi join segmen arifah. Nice header :)

alamak.. akak dah terlepas segmen ni.. huhu

wa!tahniah menang..share topup la cmni...hehehe


EmoticonEmoticon