Ads i+n

Menarik sepanjang minggu:
Kasi gegar Hari Guru!! SPECIAL untuk cikgu cikgi kami. Muah ciked!
Hangatkan dirimu! Rahsia mengayat awek hingga CAIR!
Bayi buat lawak, perasan diri COMEL SANGAT!
Cara mudah tidurkan anak, MUDAH macam KACANG!
Zikir dodoikan bayi hingga terlena
Parti mana MENANG pilihan raya 2016??
Pasang zikir ini setiap kali tidurkan anak
Uji kehebatan minda & IQ anda dengan soalan ini
Bayi comel buat muka jaik. Kuat perasan!!
Video menuai madu kelulut secara LIVE!!

Serupa or Seiras

Terjumpe pic ni lam Himpunan Kisah Lucu
Geli hati nengok
Org dulu2 kata, klo pasangan bermuka seiras, means ada jodoh antara diorg
Hmmmmmm....korang rasa?


**********************************************
Assalamualaikum..
Ni adalah Auto Publish Entry
Daku masih menjlnkn misi, insyaAllah bila aku kembali nnti aku akan jejak korang blk
Doakan kejayaan utk aku k :)

"Ya Allah, aku memohon kepada Mu kemurnian iman dan akhlak terpuji, serta kecemerlangan yang disertai kejayaan dan aku memohon curahan rahmat, kesihatan, pengampunan dan keredhaan daripadaMu." Amin.



Terima kasih membaca Serupa or Seiras

9 comments:

  1. betul ke org cakap mr bean dah mati? tak pasti la pula berita ni... apa pun gambar ni mmang lucu!

    ReplyDelete
  2. 1st tga alu perey tetak tga pasangan mr dan mrs bean ya.. hahahah

    anyway..tag kitak gik ae...;)

    http://sukatykupown.blogspot.com/2012/05/give-away-movie-avengers2012-ceritera.html

    ReplyDelete
  3. pernah tengok pic ne org post..lucu..tp bila org suda kawen or couple slalu nampak muka pasangan 2 ada iras..maybe suda set dlm minda falsafa 2, 2la nmpk seiras..hehe

    ReplyDelete
  4. selalu kmk dengar org madah macam ya... tp ada juak org muka sik seiras berjodoh... :)

    ReplyDelete
  5. huhuhu.. kelakar la. selalu jgk dgr org ckp camtu tp xtau la kebenarannya. :)

    ReplyDelete
  6. selalu mcm tulah, kalau muka seiras mungkin berjodoh, tapi tu semua kuasa ALLAH kan..

    Tapi seiras giler gambar kat atas ni..hihihi

    ReplyDelete
  7. lucu.tang ada2 jak. jodoh kuat ya muka sama.wakaka :P

    ReplyDelete