Serupa or Seiras

Terjumpe pic ni lam Himpunan Kisah Lucu
Geli hati nengok
Org dulu2 kata, klo pasangan bermuka seiras, means ada jodoh antara diorg
Hmmmmmm....korang rasa?


**********************************************
Assalamualaikum..
Ni adalah Auto Publish Entry
Daku masih menjlnkn misi, insyaAllah bila aku kembali nnti aku akan jejak korang blk
Doakan kejayaan utk aku k :)

"Ya Allah, aku memohon kepada Mu kemurnian iman dan akhlak terpuji, serta kecemerlangan yang disertai kejayaan dan aku memohon curahan rahmat, kesihatan, pengampunan dan keredhaan daripadaMu." Amin.



9 comments:

  1. betul ke org cakap mr bean dah mati? tak pasti la pula berita ni... apa pun gambar ni mmang lucu!

    ReplyDelete
  2. 1st tga alu perey tetak tga pasangan mr dan mrs bean ya.. hahahah

    anyway..tag kitak gik ae...;)

    http://sukatykupown.blogspot.com/2012/05/give-away-movie-avengers2012-ceritera.html

    ReplyDelete
  3. pernah tengok pic ne org post..lucu..tp bila org suda kawen or couple slalu nampak muka pasangan 2 ada iras..maybe suda set dlm minda falsafa 2, 2la nmpk seiras..hehe

    ReplyDelete
  4. selalu kmk dengar org madah macam ya... tp ada juak org muka sik seiras berjodoh... :)

    ReplyDelete
  5. huhuhu.. kelakar la. selalu jgk dgr org ckp camtu tp xtau la kebenarannya. :)

    ReplyDelete
  6. selalu mcm tulah, kalau muka seiras mungkin berjodoh, tapi tu semua kuasa ALLAH kan..

    Tapi seiras giler gambar kat atas ni..hihihi

    ReplyDelete
  7. lucu.tang ada2 jak. jodoh kuat ya muka sama.wakaka :P

    ReplyDelete

SITE: P_yumida (mobile) Mobile overlay 320x50: SITE: P_Yumida 160x600: 300x250: 728x90: