Serupa or Seiras

Terjumpe pic ni lam Himpunan Kisah Lucu
Geli hati nengok
Org dulu2 kata, klo pasangan bermuka seiras, means ada jodoh antara diorg
Hmmmmmm....korang rasa?


**********************************************
Assalamualaikum..
Ni adalah Auto Publish Entry
Daku masih menjlnkn misi, insyaAllah bila aku kembali nnti aku akan jejak korang blk
Doakan kejayaan utk aku k :)

"Ya Allah, aku memohon kepada Mu kemurnian iman dan akhlak terpuji, serta kecemerlangan yang disertai kejayaan dan aku memohon curahan rahmat, kesihatan, pengampunan dan keredhaan daripadaMu." Amin.



9 comments

betul ke org cakap mr bean dah mati? tak pasti la pula berita ni... apa pun gambar ni mmang lucu!

ye ke?...hehe

1st tga alu perey tetak tga pasangan mr dan mrs bean ya.. hahahah

anyway..tag kitak gik ae...;)

http://sukatykupown.blogspot.com/2012/05/give-away-movie-avengers2012-ceritera.html

pernah tengok pic ne org post..lucu..tp bila org suda kawen or couple slalu nampak muka pasangan 2 ada iras..maybe suda set dlm minda falsafa 2, 2la nmpk seiras..hehe

selalu kmk dengar org madah macam ya... tp ada juak org muka sik seiras berjodoh... :)

huhuhu.. kelakar la. selalu jgk dgr org ckp camtu tp xtau la kebenarannya. :)

selalu mcm tulah, kalau muka seiras mungkin berjodoh, tapi tu semua kuasa ALLAH kan..

Tapi seiras giler gambar kat atas ni..hihihi

lucu.tang ada2 jak. jodoh kuat ya muka sama.wakaka :P


EmoticonEmoticon