Ads i+n

❤ Persembahan bunga api meledum-ledam malam MERDEKA 2016. Memang WOW!!!
❤ Mari berjiwang! Dedikasi untuk Hari Kemerdekaan Malaysia 2016
❤ Jiwang lagi. Ditujukan khas untuk Hari Malaysia 16 September
❤ Ibu bapa kena AMBIL TAHU perkara ini..jika sayangkan anak2
Mari mengorat! Pewit..>
❤ Zikir dodoikan anak sampai tidur lena
❤ Doa untuk ibu bapa - terbaik! Buat sesiapa membacanya rasa sebak

Segmen 'Awak! Jom Follow Blog Saya!'

KLIK BANNER UTK JOIN

Due Date Segmen ni 30/5/2012

syarat syarat:

1- Follow Blog Shawal (Follow Lah... Please...)

2- Like fanpage Shawal >Fanpage< (tak kesah, tak like pun tak pe)

3- Buat satu entry dengan Tajuk Segmen 'Awak! Jom Follow Blog Saya!'

4-Letakkan Banner Segmen ni kat dalam entry tu dan link kan ke entry Shawal ni... :)

5- Nak tag ke?? tak perlu kot... tapi kalau nak tag lagi bagus... 2 orang je pun dah cukup.. :) (pastikan mereka yang ditag tu tahu.. )

6- Tinggalkan link entry korang di ruangan komen entry 





Terima kasih membaca Segmen 'Awak! Jom Follow Blog Saya!'

0 comments:

Post a Comment