Ads

Segmen 'Awak! Jom Follow Blog Saya!'

KLIK BANNER UTK JOIN

Due Date Segmen ni 30/5/2012

syarat syarat:

1- Follow Blog Shawal (Follow Lah... Please...)

2- Like fanpage Shawal >Fanpage< (tak kesah, tak like pun tak pe)

3- Buat satu entry dengan Tajuk Segmen 'Awak! Jom Follow Blog Saya!'

4-Letakkan Banner Segmen ni kat dalam entry tu dan link kan ke entry Shawal ni... :)

5- Nak tag ke?? tak perlu kot... tapi kalau nak tag lagi bagus... 2 orang je pun dah cukup.. :) (pastikan mereka yang ditag tu tahu.. )

6- Tinggalkan link entry korang di ruangan komen entry 






***Anda mungkin tak boleh terima realiti ini, tetapi pendedahan ini penting untuk anda tahuDalam tak sedar, peningkatan kadar JENAYAH di Malaysia berpunca daripada ANDA sendiri!

Terima kasih meluangkan masa membaca Segmen 'Awak! Jom Follow Blog Saya!'.

0 comments:

Post a Comment