Segmen:5 Sebab Anda Suka Dia + Add Follower + Blogwalking

KLIK BANNER UTK JOIN

**TERMS & CONDITIONS**

  1. Follow blog Eppy Naza a.k.a tuan punya segmen ialah satu kewajipan.
  2. Buat satu entri,tak kisah ringkas ke,padat ke,panjang berjala ke,yang bertajuk "Segmen:5 Sebab Anda Suka Dia + Add Follower + Blogwalking" 
  3. Copy banner di atas dan pastekan dekat entri anda tu..jangan lupa link kan dia ke alamat entri ini,ok?
  4. Anda dikehendaki memberitahu 5 sebab mengapa anda suka dia = feberet artis ke,mama ke,papa ke,boyfriend ke,girlfriend ke,besfriend ke,,sapa-sapa n apa-apa yang anda suka,ok?  
  5. Dah siap bagi reason??Tag kan 3 orang rakan blogger anda dan syorkan kepada mereka agar mereka tahu..hehe
  6. Publish kan aje..senang kan?? Dah settle semua,buat selamba je send "saya join" dekat ruangan komen kat bawah. Alamat blog anda,jangan lupa pulak,tau!
  7. Jangan risau ye semua,blog-blog anda akan disenaraikan dan akan di 'blogwalking'. Yang lain-lain join jugak tu,sambil2 boleh ushar blog jiran-jiran an?
  8. Kalau sambutan luar normal,lebih daripada 30 penyertaan,aku akan kasi hadiah untuk champion,first-runner up and second runner-up untuk anugerah "BEST STORY". Sistem pengadilan dan hadiah-hadiah akan dimaklumkan kemudian. 
TARIKH TUTUP : 31 MEI 2012,TEPAT JAM 11.59 MALAM!
*********************************************************************************************

SIAPA KESUKAAN AKU???

Blogger MR. CLIVE


5 Sebab Sukakan Karya/ Ciri2 Dirinya:

1. Karyanya lebih kepada motivasi & memberi inspirasi kpd org2 biasa seperti aku. Pemikirannya menjadikan aku yang statik bertukar menjadi berenergi, dynamik, fleksible...merasakan diri ini begitu unik dan special! Ungkapan perangsang darinya melonjakkan keyakinanku lebih ke hadapan. Mengapa dia??? Bukankah Dr. Fadzillah Kamsah lebih hebat drpdnya? Ya...ku akui pakar motivasi terhebat itu sentiasa mendpt no. 1 dihatiku. Tapi...Kerana dia seorang blogger seperti aku! Ya...dia juga org biasa yg mana cara pemikirannya juga luar biasa, jd mempengaruhi psikologiku sukakan karyanya. Lagi...kerana kami blh berkunjung balas di alam blogging, spt satu titian yg menghubungkan komunikasi 2 hala.

2. Seorang blogger yg bersikap terbuka. Berkongsi kisah perjalanan hidup berdasarkan pengalamannya. Di akhir entry, pasti bertanyakan pendapat drpd pembaca berkaitan pengalaman mereka terdahulu. Haaa...mmg bersikap terbuka kannn. Bukan sahaja bercerita pasal dirinya tetapi perkongsian cerita dari pihak lain. So, bak kata adik Upin iaitu Si Ipin nih.."Ske! ske! ske!"

3. Dia juga sukakan kucing seperti aku. Woooooo...kami mempunyai minat yg sama! Sekarang, aku memiliki 8 ekor kucing, tp yg coming soon tu bakal ade lagi..and lagi. Bertambah riuh la d umah ku nanti. Manakala Mr. Clive pulak memiliki 3 ekor anak kucing yg comel! Pernah dipaparkan di blog ke-2 nya bertajuk, 'The Three Musketeers'. Leh KLIK SINI utk ke entry tersebut. So comel!!! Kata org, sesape yg membela & mengasihi kucingnya di kira sbg 'penyayang'. Ehem2...aku la tu..hikhik..perasan lebih. Ape pon, asal namanya kucing aku akan menjd super duper excited!!!

4. Aku sukakan karya blognya kerana ditulis dlm Bahasa INGGERIS! Secara x langsung memperbaiki & meningkatkan lg penguasaan bahasa inggeris aku yg hado jer ni. And aku rasa unik sebab byk2 blog yg aku jelajah- follow-drop comment-jenguk konsisten (even aku jd silent reader)..Ni la blog yg menggunakan bahasa inggeris sepenuhnya, seterusnya mengalakkan aku speaking 'landeñ' kata orang. Hihi..

5. Haaaa...korang nak tahu specialnya dia menyebabkan aku suka pdnya??? Kerana ke-sporting-an nya menyokong konsep 1 Malaysia, menerusi kempen membaca yg dianjurkan dlm blog ke-2 nya iaitu Program "Mari Membaca!". Yg mana ia bertujuan menggalakkan budaya membaca. Pemenang yg terpilih wajib berkongsi pengalaman diorg dgn buku yg dh dibaca. Menarik kannnnn! Nilai ke-7 iaitu PENDIDIKAN dalam Konsep 1 Malaysia menggariskan budaya membaca berupaya melahirkan rakyat Malaysia yang mempunyai minda yang sentiasa terbuka. Nah! Betapa seronoknya kita berjumpa ngn org yg menyokong dasar2 kerajaan spt ini :)

Tag: 
Pencinta Pink
Eza Boom Boom
Cik Nur



4 comments

sggh dari segmen sama :)

http://nazlyizan.blogspot.com/2012/05/segmen5-sebab-anda-suka-dia-add.html

dhia daripada segmen yang sama,..jom singgah,..

http://borntobealover.blogspot.com/2012/05/segmen-en-5-sebab-kenapa-anda-suka-dia.html

singgah cnie membalas kunjungan..

wish u luck ok..

i got num 929#

tqvm 4 joining!hehe..panjangnya reasons!woww..hehe..btw,selalu-selalulah jenguk blog utk latest info sal segmen,ok?happy blogging!have a nice day! :D


EmoticonEmoticon