Aksi Tak Terduga

Pernah x korang jumpe rimau yg concern kwnnya cenggini
"Bro! Are you ok?"
Nak jawab ape erk.." Aummm! Aummm!"

Kisah kucing yg x tahan nak kencing
Haaaa..ni la jenis kucing aku yg namanya Si Komeng tu
Skg dia tgh sakit, bdn pon dh kurus, dulu gemok debab, ske gurau2 
So bila dh sakit pergerakan dia slow sikit, paling x tahan tuuuu..kencing dlm umah
Nak marah tp rs kesian kt dia
Hmmmm...lap jer la..spray wangi kt sana

**********************************************
Assalamualaikum..
Ni adalah Auto Publish Entry
Daku masih menjlnkn misi, insyaAllah bila aku kembali nnti aku akan jejak korang blk
Doakan kejayaan utk aku k :)

"Ya Allah, aku memohon kepada Mu kemurnian iman dan akhlak terpuji, serta kecemerlangan yang disertai kejayaan dan aku memohon curahan rahmat, kesihatan, pengampunan dan keredhaan daripadaMu." Amin.

20 comments

hahahaha....risau gak rimau dekat kawan dia tu..hihih

assalamualaikum yumida...hahaha kelakar jer kan...:)

err. komeng is also my nick name. ehh.

Assalamualaikum Yumida

mahal gambar kucing yg tengah tahan kencin tu...he he

gambar 1st memang tak bleh blahhhh

hahaha..aksi kucing,lawak betul!

mujur rimau dlm kndang tu tak terkam sebab tgok kawannya macam tu hehe

haha.. lucu eh entry tok.. haha..

lawak plak rimau tu..hehe..tertukar geng...

hihiii.. sweet je aksi rimau tu...

hehe kucing ya sik tahan gik ya. berik nya jamban sebelum terlepas kat sia.ekeke :P

tag awk{http://afiman81.blogspot.com/2012/05/ga-dari-akmarwaticom.html}jom join

salam yumida.. :D... masih ingatkah :P

hihihi.. comel kucing tu.. harimau tu nampak sgt concern..

Assalammualaikum Singgah Sini . Cik Fie nak invite join Random Giveaway Cik Fie Jom terjah blog cik fie ! mynameishafizah.blogspot.com/2012/05/random-giveaway-by-cik-fie_19.html :)

hehe...lawak pic hrimau tu...

salam

kenapalah x buang baju dia tu dulu.,,ke malu kot..hehe


di jemput joint contest syira :

http://www.sissyira.com/2012/05/contest-2-kata-kata-indah-sticky-post.html

Comelnya pusak yg nahan kencing ya...

ahahahk comel nye meow uw hhak ,


EmoticonEmoticon