Tipah Tertipu


Sepasang kekasih sedang bercakap di telefon dengan mesra. Si pemuda melontarkan ayat-ayat power.

Dollah : "Sayangku, engkau tidak usah meragukan cintaku kepadamu. Apa pun yang terjadi aku tetap mencintaimu. Tak ada yang bisa menghalanginya."
Tipah : "Ah, abang tipuuu...."

Dollah : "Sumpah sayang! Lautan dalam pun akan kuselami demi cintaku kepadamu"
Tipah : "Hhmmm..."

Dollah : "Lebarnya lautan akan kuseberangi demi cintaku kepadamu.."
Tipah : "Hhhmmmm..."

Dollah : "Lautan api akan ku renang demi cintaku padamu"
Tipah : "Terima kasih, kekasihku. Sekarang, marilah ke sini.. saya rindu nak bertemu..."

Dollah : "Hmm, sayangku. Maaf, kalau sekarang tidak boleh, sekarangkan sedang hujan. Sedangkan kereta abang baru saja dibasuh tadi...!"


**********************************************
Assalamualaikum..
Ni adalah Auto Publish Entry
Daku masih menjlnkn misi, insyaAllah bila aku kembali nnti aku akan jejak korang blk
Doakan kejayaan utk aku k :)

"Ya Allah, aku memohon kepada Mu kemurnian iman dan akhlak terpuji, serta kecemerlangan yang disertai kejayaan dan aku memohon curahan rahmat, kesihatan, pengampunan dan keredhaan daripadaMu." Amin.



10 comments

kehkehkeh.....
lawak pagi-pagi. semoga berjaya yumida

hehe..lelaki memang pandai bermain kata,tanam tebu ditepi bibir, hik!!

haaa3x... keter lagi utama maa.... sebab kos basuh keter sekarang dah mahal....

hahaha tipah tertipu....selamat hari guru buat yumida....

hahaha..time berkata2..mmg xhengat donia... :)

inilah si romeo dan juliet . .ahaha

hahahah.. ngegeh laki ya.. bukan main tek bersandiwara hahaha..


EmoticonEmoticon