Ubat Gigi Yg Korang Guna

Korang dah berus gigi ke blom?
Yg belom tuuu jgn buka mulut..hihi...nnti lalat pengsan
Jom layan iklan sengal antara doc gigi ngn clientnya


**********************************************
Assalamualaikum..
Ni adalah Auto Publish Entry
Daku masih menjlnkn misi, insyaAllah bila aku kembali nnti aku akan jejak korang blk
Doakan kejayaan utk aku k :)

"Ya Allah, aku memohon kepada Mu kemurnian iman dan akhlak terpuji, serta kecemerlangan yang disertai kejayaan dan aku memohon curahan rahmat, kesihatan, pengampunan dan keredhaan daripadaMu." Amin.




8 comments

blm blk lagi..pjg benor misi tu..moga berjaya...

Assalamualaikum Yumida

moga dipermudahkan dan berjaya dengan cemerlang

salam...

guna fresh n white...segar..



jemput joint contest syira :


http://www.sissyira.com/2012/05/contest-2-kata-kata-indah-sticky-post.html

datang sineh layan iklan colgate....teringat dulu-dulu colgate ngan darlie bersaing hebat...hehehh...tetibe tukar muke jadik troll lah plak...heheh

hahahaha. dr kena trool!

haha..tak semestinya colgate kan!!

hahahaha....terkena sudah..


EmoticonEmoticon