Menuju Misi

Mulai esok, aku akan menggunakan kuasa kuda utk mencapai misiku
Perumpamaan 'Menggapai bintang di langit'
Tp, tu tajuk lagu Yuna kannn...so aku x nak tiru..hihi
Doakan kejayaan aku ya...Smile sket :-)))

So, selama tu jg aku akan berehat dr berblogging
Tapiiiii...ha ade tapi! Aku dh buat auto publish entry selama seminggu
Klo korang sudi, sudi2 lah singgah
Nanti, bila aku dh blk dri laksanakan misi aku tu 
Aku akan kunjung korang2 semua erk..InsyaAllah

Kasi tunjuk adik comel
Jom sama2 buat "Yeah!!!"

I'm coming!!....


25 comments:

  1. nak pi mana tu... heh anda ditag lagi.... pi blog http://dieynajoincontest.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. psst..! nak ikott..!
    hihihi...

    wah..dah siap entry untu sminggu..bestnyerr..!

    ReplyDelete
  3. dieyna: nnti sy terjah...thanks sudi tag sy kak :)

    ReplyDelete
  4. owh melancong rupanya...hikhikhik. terbaik lah sis. selamat pergi dan selamat pulang.Okay

    ReplyDelete
  5. kau nak jalan pastikan ada ole-ole untuk aku .. haha !

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum...

    Moga kitak selamat dalam perjalanan pergi dan balit..

    ReplyDelete
  7. waa nak ke mana ni Yumida, selamat pergi selamat kembali..

    ReplyDelete
  8. Ktk berpindah kat cney SOm? Semoga ktk ok2 jer..

    ReplyDelete
  9. misi apa????

    semoga misi berjaya.... caiyok2... :)

    ReplyDelete
  10. NAK P MANA..
    NAK ITOT..
    nak itot...
    x mau bawak kite yer...
    x per lah..
    wargh..wargh...wargh....

    ReplyDelete
  11. Misi apo? sine pegi merajuk tuk?

    ReplyDelete
  12. hye,singgah cni..nk ikut gk ler..hehe

    ReplyDelete
  13. semoga berjaya mencapai misi...... tp misi apa ye? :)

    ReplyDelete
  14. Smoga berjaya dlm mencapai misi anda!! :)

    ReplyDelete
  15. misi ke mana tu..
    mcm gempak ja...

    moga lancar semua urusan..^^

    ReplyDelete
  16. eh nk g mana ni????????

    take care ye....

    ReplyDelete
  17. ke sine ya deng? mok ikottt juakkk~

    ReplyDelete
  18. semoga Yu selamat pergi dan pulang..InsyaAllah, amin..

    ReplyDelete
  19. mok ikut!!!! hehe.. apa2 pun semoga selamat pegi & selamat balit ^^

    ReplyDelete
  20. wah bestnya...good luck okeh!!

    ReplyDelete
  21. pegi sine ya?bercuti ka?hehe :) selamat pergi dan selamat kembali ok. take care :D

    ReplyDelete

SITE: P_yumida (mobile) Mobile overlay 320x50: SITE: P_Yumida 160x600: 300x250: 728x90: