Menuju Misi

Mulai esok, aku akan menggunakan kuasa kuda utk mencapai misiku
Perumpamaan 'Menggapai bintang di langit'
Tp, tu tajuk lagu Yuna kannn...so aku x nak tiru..hihi
Doakan kejayaan aku ya...Smile sket :-)))

So, selama tu jg aku akan berehat dr berblogging
Tapiiiii...ha ade tapi! Aku dh buat auto publish entry selama seminggu
Klo korang sudi, sudi2 lah singgah
Nanti, bila aku dh blk dri laksanakan misi aku tu 
Aku akan kunjung korang2 semua erk..InsyaAllah

Kasi tunjuk adik comel
Jom sama2 buat "Yeah!!!"

I'm coming!!....


25 comments:

Dieyna said...

nak pi mana tu... heh anda ditag lagi.... pi blog http://dieynajoincontest.blogspot.com/

Cik Nur said...

psst..! nak ikott..!
hihihi...

wah..dah siap entry untu sminggu..bestnyerr..!

Yumida said...

dieyna: nnti sy terjah...thanks sudi tag sy kak :)

Telor Power said...

owh melancong rupanya...hikhikhik. terbaik lah sis. selamat pergi dan selamat pulang.Okay

cha'e said...

kau nak jalan pastikan ada ole-ole untuk aku .. haha !

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Moga kitak selamat dalam perjalanan pergi dan balit..

ummiross said...

waa nak ke mana ni Yumida, selamat pergi selamat kembali..

millerJ said...

Sis g mana? gonna miss u.

AmirFX said...

Ktk berpindah kat cney SOm? Semoga ktk ok2 jer..

dwaty said...

happy holiday...

Masz Sidek said...

misi apa????

semoga misi berjaya.... caiyok2... :)

aneem said...

NAK P MANA..
NAK ITOT..
nak itot...
x mau bawak kite yer...
x per lah..
wargh..wargh...wargh....

Chenal said...

Misi apo? sine pegi merajuk tuk?

elyna mirsada said...

hye,singgah cni..nk ikut gk ler..hehe

ERYZA said...

semoga berjaya mencapai misi...... tp misi apa ye? :)

Badrina Ibtisam said...

Smoga berjaya dlm mencapai misi anda!! :)

happy eim said...

misi ke mana tu..
mcm gempak ja...

moga lancar semua urusan..^^

Cik Farhana said...

GoodLuck & Take Care !! :)

Cik FaRiZaM said...

eh nk g mana ni????????

take care ye....

♥Ismi Huda♥ said...

ke sine ya deng? mok ikottt juakkk~

Yatie Awang said...

semoga Yu selamat pergi dan pulang..InsyaAllah, amin..

Kathy Tuah said...

mok ikut!!!! hehe.. apa2 pun semoga selamat pegi & selamat balit ^^

rAIHan said...

wah bestnya...good luck okeh!!

hazfee said...

pegi sine ya?bercuti ka?hehe :) selamat pergi dan selamat kembali ok. take care :D

Deru Ombak said...

Selamat Yumida. :)

SITE: P_yumida (mobile) Mobile overlay 320x50: SITE: P_Yumida 160x600: 300x250: 728x90: