Menuju Misi

Mulai esok, aku akan menggunakan kuasa kuda utk mencapai misiku
Perumpamaan 'Menggapai bintang di langit'
Tp, tu tajuk lagu Yuna kannn...so aku x nak tiru..hihi
Doakan kejayaan aku ya...Smile sket :-)))

So, selama tu jg aku akan berehat dr berblogging
Tapiiiii...ha ade tapi! Aku dh buat auto publish entry selama seminggu
Klo korang sudi, sudi2 lah singgah
Nanti, bila aku dh blk dri laksanakan misi aku tu 
Aku akan kunjung korang2 semua erk..InsyaAllah

Kasi tunjuk adik comel
Jom sama2 buat "Yeah!!!"

I'm coming!!....


25 comments

nak pi mana tu... heh anda ditag lagi.... pi blog http://dieynajoincontest.blogspot.com/

psst..! nak ikott..!
hihihi...

wah..dah siap entry untu sminggu..bestnyerr..!

dieyna: nnti sy terjah...thanks sudi tag sy kak :)

owh melancong rupanya...hikhikhik. terbaik lah sis. selamat pergi dan selamat pulang.Okay

kau nak jalan pastikan ada ole-ole untuk aku .. haha !

Assalamualaikum...

Moga kitak selamat dalam perjalanan pergi dan balit..

waa nak ke mana ni Yumida, selamat pergi selamat kembali..

Sis g mana? gonna miss u.

Ktk berpindah kat cney SOm? Semoga ktk ok2 jer..

misi apa????

semoga misi berjaya.... caiyok2... :)

NAK P MANA..
NAK ITOT..
nak itot...
x mau bawak kite yer...
x per lah..
wargh..wargh...wargh....

Misi apo? sine pegi merajuk tuk?

hye,singgah cni..nk ikut gk ler..hehe

semoga berjaya mencapai misi...... tp misi apa ye? :)

Smoga berjaya dlm mencapai misi anda!! :)

misi ke mana tu..
mcm gempak ja...

moga lancar semua urusan..^^

eh nk g mana ni????????

take care ye....

ke sine ya deng? mok ikottt juakkk~

semoga Yu selamat pergi dan pulang..InsyaAllah, amin..

mok ikut!!!! hehe.. apa2 pun semoga selamat pegi & selamat balit ^^

wah bestnya...good luck okeh!!

pegi sine ya?bercuti ka?hehe :) selamat pergi dan selamat kembali ok. take care :D


EmoticonEmoticon