"Temankan Aku...."

Malam yg sunyi lagi suram

12.06 tengah malam
Sekali lg aku di duga 
Aku cuba menahan...namun x tertahan!
Argh! Aku nekad!

Aku mencari2 idea..
Macam mana...bagaimana...dgn siapa...
"Miaw...miaw..miawww..."
Kedengaran suara Si Acai datang
Datang menggesel2 dirinya
'Ting!' Aku mendapat idea
"Jom Acai temankan aku pg toilet"

Sepantas kilat aku membawa Acai ke belakang umah
Ku biarkan Acai duduk menghadap set makanannya
Acai terpinga2...Jelas di mukanya tertulis tanda tanya
"Kau duduk di sini saja ya"
Lantas, aku menghayun langkah menuju 'outside toilet'


Ahhhhh...lega..."Acai, jom masok"
Nasib baik kau ade Acai
Klo x...sepanjang malam aku x lena tdo
Kaulah peneman & sumber keberanianku..hehe

Si Acai


20 comments

HEHEHHE..walaupun hakikat acai xkan dapt bantu pe2 kan..tp untuk penyedap hati je..hekhekhek

hehehe... pusak jadi mangsa... janji ada k teman... ;p

juh, tp boh mbak pusak ya..

ahahaha xpasal jer acai jadi peneman ke toilet kahkahkah

hehehe acai yg baik....acai tak takut kan hikhik

toilet luar rumah ker.......toliet kt rumah arwah atok mmg kt luar...klu gi toliet mesti b4 kul 9 mlm ..lps tu dah x berani...saya mmg penakut

haha cantik toilet..hahahakk
acai !! teman jap

pndai pulak si acai tu tak lari ke mana-mana.. hehe

comel..akak pun ada juga kucing warna ni.. tapi matanya tak de lah biru gitu..

maaf ye dah lama akak tak singgah sini...harap yumida sihat2 aja

tingat toilet is dulu2.. kat luar rumah jugak.. masa kecik2.. arwah ayah yang akan menjadi penanti setia kat luaq pintu... takott.... blakang tu ada pokok buluh.. tepi adalah kuburan... ahaiii seram! hehe (^___^)

hahah adoi..kucing pun jadikan...
klo wa mmg takot lah dgn kucing -.-

acai..? ahaha kesiannye.. name bf alyn tu.. haha

hna kalau sunyi je rumah. hana slalau bawa kucing masuk rumah.hehe

hehe..nasib baik acai ada~~

kena bagi upah slalu kat acai tu..huhu~ :p

haha.. acai pun boleh. :)

salam

mata kucin comey la.. ;D


EmoticonEmoticon