Playboy Itu Suami Aku – Episod 20

Apabila Afina mengingati cara Adrian melayan dirinya sebelum ini, Afina mula menjadi benci dan tidak mahu berjumpa Adrian dan dia memilih untuk tinggal di rumah Azizah.

Saksikan drama slot Akasia, Playboy Itu Suami Aku di TV3
Hari: Isnin hingga Khamis
Jam: 7.00 petang sehingga 8.00 malam
Tarikh tayangan: 12 Disember 2013

Playboy Itu Suami Aku – Episod 20

Pelakon drama Playboy Itu Suami Aku:
Fattah Amin, Risteena Munim, Chacha Maembong, Wan Sharmila, Puteri Najuwa, Khairil Anwar, Noralbaniah dan ramai lagi!

Full info di sini: Klik Playboy Itu Suami Aku 

Artikel menarik:

4 comments

Khmis lps nina d tgk citer ni. Dh lm tinggal xphm. Pastu tgk afina mcm pelakon lain jeasa. Dia tuka pelakon kea??

yumida mmg x penah ketinggalan tgk drama ni eh??

tak lama lagi cerita baru lak kan ganti cerita ni.. :)


EmoticonEmoticon