Yey berjaya linkkan tab menu dengan labels

Lalalala…hati tengah riang ria ni. Misi tercapai hari ni! Thanks kak +Kenit Cinonet atas tunjuk ajarmu. Since semalam Yumida berusaha linkkan tab menu dengan labels. Tak berjaya. Refer tutorial berbagai jenis, pun tak faham yang akhirnya tak menjadi. Last-last, tanye kat akak santek +Kenit Cinonet ….owh…rupanya mudah jer! Hadoi… kenapa la tutorial lain tu bikin aku jadi kebingungan…gue ngak faham. Hohoho…


Haaa…yang nak buat tab menu tu, then linkkan terus ke labels jom buat dengan tutorial akak ni. Mudah..mudah.. Cara Linkkan Tab Menu Dengan Labels.

Tengkiu kak +Kenit Cinonet :)

10 comments

Baru terbaca di blog kenit td..alhamdulillah.. berjaya ye.. :)

yeahh.. yumida terer.. heee.. thanks sharing tutorial...

Yeah berjaya. Tapi nak buat apa 2? Sebenarnya ZH langsung tak paham. ZH buat simple² je. Hehehehe.

ZH Blogger

Assalammualaikum...yumida,

tahniah yer dah berjaya buat. Moga sukses selalu.

mselim3

pls: untung ada rakan yang membantu. krn Yumida selalu membantu blogger lain...

bagusnye berkongsi ilmu cm nie.. rujukan bila perlu...


EmoticonEmoticon