Katakan YES untuk lawak terbaik | Maharaja Lawak Mega 2013 malam ini

Saya bukan Malik No! Saya Malik YES!!!
Oh YES pastikan korang menonton #MaharajaLawakMega 2013 malam ni tau - MINGGU 6
Kenyit mata jap ;)

Maharaja Lawak Mega 2013 minggu 6, bocey Maharaja Lawak Mega 2013

Sape masih ingat dialog tu??? Kelakar giler.. Bocey, antara kumpulan lawak yang memberikan saingan hebat di minggu ke-5. Sesape yang terlepas menyaksikan persembahan mereka, anda boleh menonton persembahan semua peserta MLM 2013. Di mana? Haaa…sini jer.. Klik: Maharaja Lawak Mega 2013 Minggu 5.

Hot meletop!

Artikel menarik:

Komen mereka persembahan Bocey di minggu 5
komen persembahan bocey minggu 5

bocey, komen persembahan bocey minggu 5

Saksikan Maharaja Lawak Mega 2013 setiap minggu
Hari: Jumaat
Jam: 10 malam
Saluran: Astro Warna (132) & Astro Mustika HD (134)

13 comments

ingat2.. mmg gelak tak hengat dengar ayat dia.. haha..

Wah..suka dgn bocey ni...comel je yg gendut tu.....:D

x sempat nak layan maharaja lawak.. main badminton tiap jumaat..

dulu ada tengok dorang ni yang kt tv3 tu huuu

Bocey memang konsisten..shiro dan jambu pun sama..hehe.. harap ada diantara 3 ni yg menang :)

안녕하세요~hi we are twinscraflife! We sell handmade products such as phone cover, ear plug, pouch, bag, bookmarks! All are very unique and are customizable^^ 감사합니다~ please visit us at http://twinscraftlife.blogspot.com/

akak tak dapat tengok.. rumah takde astro.. mesti best.. menabung transition..

xda can nak tengok lagi..

hahahaha! kmk sik nangga MLM tok tapi baca entri nang lawak lah dialog ya. haha


EmoticonEmoticon