Katakan YES untuk lawak terbaik | Maharaja Lawak Mega 2013 malam ini

Saya bukan Malik No! Saya Malik YES!!!
Oh YES pastikan korang menonton #MaharajaLawakMega 2013 malam ni tau - MINGGU 6
Kenyit mata jap ;)

Maharaja Lawak Mega 2013 minggu 6, bocey Maharaja Lawak Mega 2013

Sape masih ingat dialog tu??? Kelakar giler.. Bocey, antara kumpulan lawak yang memberikan saingan hebat di minggu ke-5. Sesape yang terlepas menyaksikan persembahan mereka, anda boleh menonton persembahan semua peserta MLM 2013. Di mana? Haaa…sini jer.. Klik: Maharaja Lawak Mega 2013 Minggu 5.

Hot meletop!

Artikel menarik:

Komen mereka persembahan Bocey di minggu 5
komen persembahan bocey minggu 5

bocey, komen persembahan bocey minggu 5

Saksikan Maharaja Lawak Mega 2013 setiap minggu
Hari: Jumaat
Jam: 10 malam
Saluran: Astro Warna (132) & Astro Mustika HD (134)

13 comments

ingat2.. mmg gelak tak hengat dengar ayat dia.. haha..

Wah..suka dgn bocey ni...comel je yg gendut tu.....:D

x sempat nak layan maharaja lawak.. main badminton tiap jumaat..

dulu ada tengok dorang ni yang kt tv3 tu huuu

Bocey memang konsisten..shiro dan jambu pun sama..hehe.. harap ada diantara 3 ni yg menang :)

안녕하세요~hi we are twinscraflife! We sell handmade products such as phone cover, ear plug, pouch, bag, bookmarks! All are very unique and are customizable^^ 감사합니다~ please visit us at http://twinscraftlife.blogspot.com/

akak tak dapat tengok.. rumah takde astro.. mesti best.. menabung transition..

hahahaha! kmk sik nangga MLM tok tapi baca entri nang lawak lah dialog ya. haha


EmoticonEmoticon