1ST GIVE AWAY BY PINGJE.ORG

KLIK BANNER UTK JOIN
TAMAT: 23/01/2014
Terjah senarai hadiah: SENARAI HADIAH 1ST GIVE AWAY BY PINGJE.ORG 

Laman pingje.org dibina pada Nov 2012 dan dilancarkan pada awal tahun 2013. 

Pingje.org telah diusahakan oleh seorang blogger dan dua rakan lain yang sudah sekian lama berkecimpung dalam dunia IM dan mempunyai 5 website/blog termasuk pingje.org. 

Pingje.org adalah laman perkongsian artikel-artikel blogger seluruh Malaysia dan juga di luar Malaysia. Segala artikel yang blogger kongsikan disini akan disimpan dan tidak akan dijual kepada mana-mana pihak kecuali dari keizinan sumber artikel itu sendiri.

Pelancaran laman pingje.org telah diterima hangat oleh para blogger-blogger tempatan dan sedikit dari blogger luar. Dengan hanya 2 minggu pelancaran pingje.org menerima lebih 300 blogger berdaftar dan sehingga kini jumlah tersebut semakin meningkat dan terus meningkat. 

Laman pingje.org setelah beberapa bulan dalam pembaikan, kini sudah siap sepenuhnya. Oleh itu, jika ada sebarang kemuskilan, tidak puas hati, saranan, masalah atau apa sahaja sila kemukakan di bahagian Contact Us yang ada di page laman ini. Dengan itu, pihak pingje.org sangat berterima kasih kepada semua blogger yang mendaftar dan menggunakan servis dari pingje.org. Tanpa rakan blogger siapalah pingje.org katanyeeee :) Haaa…gitu! Meh reramai kita pingkan artikel blog di pingje.org. Mudah..mudah!

Juga pingkan artikel anda di sini: http://ohpingblog.com

1 comments so far

Assalamualaikum....yumida. semoga berjaya. Saya pun join jugak. Ada masa jom terjah di blog saya.


EmoticonEmoticon