Lagu Dewi Cinta – Adira

U olls dah dengar lagu terbaru Adira? Bez lagu dia yang terbaru ni. Jom layannnn..

adira - dewi cinta, lagu dewi cinta

Tajuk lagu: Dewi Cinta
Penyanyi: Adira

 Lirik lagu: Dewi Cinta
Penyanyi: Adira

Apa yang perlu ku lakukan
Untuk menyatakan padamu

Yang cinta ini adalah tanpa batasan



Percayalah yang diri ini
Hanya untuk bersama mu
Ke mana pun jua
Andai hayat bersama ku



Maaflah wahai sayang
Andai dirimu terasa
Diriku yang jauh
Tapi percayalah aku tetap dekat



Maaflah wahai sayang
Andai dirimu terasa
Ohh… ohhh
Diriku yang jauh
Tapi percayalah aku tetap dekat



Wahai dewi dewi cinta
Katakanlah pada dia
Yang diri ku ini adalah ratu cinta
Yang sangat menyayangi mu



Ohh… ohhh
Maaflah wahai sayang
Andai dirimu terasa
Diriku yang jauh
Tapi percayalah aku tetap dekat



Maaflah wahai sayang
Andai dirimu terasa
Diriku yang jauh
Tapi percayalah aku tetap dekat
Tapi percayalah aku tetap dekat

18 comments

first time dgr lagu ni trus jatuh cinta..so mendayuu dayuu dayuuu...hihi

oh lagu nk la haritu kuar melodi tu..huhu tp layan~

lagu best
video die bosan sikit hahaha
asyik berendam je.

pernah dgr tp tak tau sape nyanyi.. hehe..

First akak dgr ni lagu...best lak lagu terbaru Adira ni...

tak pernah dengar lagi lagu ni

belum pernah dgr lagi lagu ni... radio belum kerap main ni...

ala, internet slow. asyik buffering je ni. nt eh solehah dgr

on the way mok dgr lah tok.. gik bunyi2 ombak gik ya.. hehehe


EmoticonEmoticon