2014. Esok keluar yey!

Memandangkan esok cuti umum…yey! Masa untuk berdating besok hari! Berdating dengan barangan dapur…hahaha…

U olls semua apa perancangan untuk hari esok? Ada yang pergi tengok sambutan tahun baru malam ni? Mana tahu nak tengok bunga api besar tu ker. Sure sesak kan. Jalan jem..huhuhu.. Yumida kalau pergi tempat ramai-ramai macam tu suka bertenggek kat gerai-gerai. Suka tengok makanan yang dijual di gerai-gerai. Meriah! Semeriah orang yang lalu lalang.


Selalu kat bazaar Ramadhan jer selalu tengok gerai makanan berderet-deret. Hai…rindu nak jalan kat pasar malam.

14 comments

Year End Sale!! jangan rambang mata sudah..beli brg dapur je taw..hihi

kita kerja esok..hihik
selamat thun baru..:)

dari ke muda sampai kedua tak penah selebret new year... tengok bunga api kat umah je...salam tahun baru

alaa bestnya, ika tak pergi mna pun,sedehh

Slmt menyambut tahun baru 2014 Yumida..
inti & inti sini.. :D

kat sini tak cuti.. so rutin macam biasa.. :)

kmk mun malam new year nk sik g cney2.. malas nak bersesak dgn org. haha

dating2 bli brg dapor ye sis.. hehe


EmoticonEmoticon