Panjang sungguh mimpinyaaaaaa..

Hihi..kengkadang kan baca keyword yang di cari pelayar internet membuatkan aku tersenyum seorang diri. Hadoiiii…kikiki…


Just nak sharing tu je. Ye la..dah nak tengah malam dah ni... Ada yang tengah lena dibuai mimpi. Ada yang masih tersengguk-sengguk depan pc/lappy. Ada yang terkejut dari mimpi, lantas mencari maksud mimpi di internet. Layannnnn…

18 comments

panjangnya huhu. die ngomong apaan sih :P

Agaknya entri apa yg tersangkut dengan keyword panjang giler baban tu..haha..

dasyat betul mimpi.. menabung transitions.. :D

amboi apa ye maksud mimpi itu? hahaha

i adalah antra calon yg tersengguk2 dpan lappy, hee

adui... boleh pengsan... heheheh

pening baca shortform keyword tu.

haha, klakar je mimpi panjang tu =D

ya baru detail. apa dipadahnya ya, sik paham kmk. haha

Macam2 la diaorg ni kan kan kan

lawak pon ada mimpi dia tuuuu..


EmoticonEmoticon