try lagi

Line tenet mengalami masalah teknikal..
harap maaf..x dpt nk berkunjung ke blog korang
aku sedang berusaha

14 comments

usaha tangga kejayaan :P

Assalamualaikum... kami di sini sentiasa menyokong Yumida dari belakang, depan, sisi, atas dan bawah.... memang macam nielah line tenet... kekadang tu boleh menyebabkan paras tekanan darah tu naik sampai ke otak... tapi kena juga bersabar kalau tak habis laptop/komputer kena baling dan kena maki...hahah... Wassalam

samelah kiteeee. sabor jelah ni.

usaha tangga kejayaan..hehe~

assalamualaikum yumida...biasa la tu internet ni kekadang laju kekadang lembat nyer...:)

betul2... ciput lagi laju daaaa

hehe,same je la gn kite...huhu

lorrrr terlekat ats pokok pa..hukhuk sabaq nahhhh..

sma la kita. sbab tu sya bru BW skrg kat blog yumida ni XD


EmoticonEmoticon