Menu Simple Petang Ni

assalamualaikum & selamat petang rakan blogger
cuaca hari ni..alhamdulillah..panas memanjang..
sure mengeringkan pakaian yg dijemur

hari ni masuk hari ke-4 kita berpuasa
syukur..kita masih lg diberi kesempatan utk bernafas 
di samping meningkatkan ibadah kita di bulan ramadhan ni
aku jg memohon maaf andai selama kita berblogging..
kata2ku pernah menyinggung perasaan korang
or isi entriku yg membuatkan korang kurang senang
kemaafan di pinta

wokeh..petang ni plan aku nak masak daging kicap
lama dah aku x masak daging nih..
al maklumlah..kadar pengambilan daging dlm pemakanan harus dikurangkan
sesekali makan..hmmmm..nyum nyum..sure daging akan melekat di celah gigi..hikhik



korang pulak..menu berbuka puasa hari ni beli or masak sendiri?
antara juadahnya ialah:________________
*hehehe..selalu je suruh korang isi tempat kosong kan :)


25 comments

nasi goreng kampung, mak suruh Jal masak hahah nak merasa air tangan anak lakinya hadoi pening kepala denganya

Sedapnya Ida masak.
Kak Nurul beli jaklah ptg tuk nampak gayanya.

nyummy sedapnya sis...

sis,miss z tag :)

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-by-fatimah.html

kurang makan daging...huhuhuhhh!!!kalau satay daging okaylah...tapi,tengok gambar neh pon teruji mase ngah puase neh...hehehehe...

nyum..nyum.. sedapnya.. :)

yummy! nampak macam sodappppp...huhuhu


http://lisaafha.blogspot.com/2012/07/contest-kerongsang-mutiara.html

M wat ayam masak serai...cuba resepi kat fotopages..

beli je,nak masak tak sempat lg setakat nih *alasan hihi*

simple tp sedap kan yumida...sis arini msk daging kari...mmg mantop..hikhik

WEEE...
mmg sedap sgt nmpk.. febret gak ni..

stakat ni mmg lya masak sndiri...klo beli pon kuih muih je

Nyaman juak nak dimasak ktk ya SOm... KMk makan kurma, minum aek kosong kakya segelas aek kopi Binocofi..

deqla jarang masak daging... sbb hubby x suka..sbbnya lekat celah gigi tu la...bg dia leceh..haha..

dah 4 hr masak kat rumah tau..heheh..menu ptg ni,..sambal sotong...errr tgk entry esok laa..hiihi

sedapnyerrr..! hari ni mak masak ayam lemak cili api.. :)

samelah menu kite hari ini hee daging masak kicap dgn tomyam ;)

my feveret tuh..daging masak kicap

my feveret tuh..daging masak kicap

saya orang bujang ni konfem la beli.hehehe...sedapnya la

cik na masak tom yam ayam je. lain2 mak masak. :)

wah..mcm sedap je 2..suke daging..tp xleh mkn byk ek..kene kurangkan ni..
tempat kosong 2 saya isi dengan asam pedas ikan pari..hehe

prefer masak sendiri. kalau beli pun kuih je la kot. tapi bukan selalu pun.

sedapnyer tgk daging tu hihi...selalu masak sendiri jer hihi

sedap tgk! hehe~

hari ni br saya masak..sebelum ni beli je..hehe..macam2 ade~


EmoticonEmoticon