Dapat Hadiah Topup RM30.00 From Lida Rahim

1st of all, syukur alhamdulillah
Terpilih dlm memenangi salah satu hadiah GA yg sis Lida Rahim anjurkan
Hepi sesangat....coz kredit dah makin bertambah
Beznye klo kredit ni pandai beranak pinak kannnn
Ala-ala wang simpanan dlm ASB tuuuu

Pe kata kita terjah dulu......seperti biasa nak kasi korang jeles sikit..kikikiki
Sila jeles sebentar ye.....tangan kat bahu, mata tengok atas :p
(gurau-garau je yek)


*Touching baca message akak...moga ukhuwah antara kita semakin rapat
Makasih yer sis Lida Rahim 
Sangat terharu...actually memang x sangka terpilih
Thanks banyak2 k...
Atas permintaan adikku yg jeles pd kreditku yg byk...
spt biasa dia akan bodek aku utk share
So, dgn baik hatinya aku transfer RM2.00 utknya & RM3.00 utk hb aku lak
See...aku baik kannnnnnn..hehe


Amount selepas di topup & di share....berjumlah RM64.62
Wah...banyaknye! 1st time aku dpt kredit sebanyak nih...
Biasa kredit aku bawah 30 ringgit je...and....sukar nak habis..
Coz aku jarang guna utk sms or call org
Psssssssssst! Hari tu pun aku dapat hadiah topup gak..
From si anggun jelita Deqla Manjew & Qaleshya Umairah 
Hari ni...ehem-ehem....rezeki kannnn...syukur :)


Sekali lagi...terima kasih kat akak Lida Rahim
Moga akak sentiasa dimurahkan rezeki & 
dipermudahkan segala urusan seharian olehNya
Kawan-kawan...jom kita pi terjah akak ni sambil menambah rakan maya :)

27 comments

beznya asyik dapat topup ja ni..hehe..tahniah dear ;-)

bestnyer dpt topup..hehe akak ni pun sama adik2 selalu minta share topup..

Assalam, lahai comelnya siap buat entry kat akak lagi. Terima kasih yumida.. susah-susah je tao :).

Alhamdulillah rezeki yg ada dikongsi bersama

bestnya.. tahniah :-) bagus berkongsi dgn adik..

bestnyer yumida..tahniah..murah rezeki :-)

best nyer asyik dpt tpup free nie...jimat duit..eheheheh

jimat duit utk topup bulan ni..hehe

wahh..bestnya..transfer sini sikit meh..hihi

untunglaaaa dpt top up free. tahniah. ;)

rezeki tu namanya..tahniah..

wah banyak nye topap...bleh share topap ni..heheheh..:)

tahniah..:)

topup lg? mmg rezeki yumida la kan, x yah nk topup2 dah..dgn blog pun dah boleh dapat topup free...tahniah...

Wah dpt hadiah topup agik kitak,byk dah kredit ktk ya....

Alhamdulillah murah rezeki Yumida ni ya.. Pas ni bergayut sakan la ngan ur hubby..

nak 2 rggt jugak la kalau camtu. hehe

tahniah dear...boleh la transfer cket kat i hahaha

u mmg nih bertuah la mida, jeles sy la..hahaa..maila share tpup gan saya sm..hahaa.no tel kite kan dekat² dah xsalah kalo kite share kan..hahahahaha

best..takyag nk top up dah..

dapat lg? dah boleh jadi pengumpul topap yg berjaya ni. tahniah yumida. awak mmg rajin bercontest. mmg patut dapat. ;)

meh sher cni sikit..hihih

wah..untungnya yumida.. :)

amboi...kemain dapat topup je ni :)
haishhhh

wooohooo! boleh laa calling calling!ekekek :P


EmoticonEmoticon