Seseorang Yang......dotdotdot..


menemui..berjumpa..berkenalan
seseorang yg lurus orangnya 
tidak pernah meminta, tidak pernah membangkang
mengikut apa yg diarahkan
bersyukur apa yg dimilikinya
meskipun byk kekurangan
membuat apa yg terbaik untuk orang2 kesayangannya
tangan bergerak tangkas
terkejar-kejar...ke sana ke mari
meskipun tugasnya di pandang ringan


*memotivasikan diri ini..ingin mencontohi personaliti dirinya
*banyak orang banyak ragam...ada yg kita rasakan manis bila berjumpa..
ada pula yg terasa kelat..masam..
*bersyukur menemui orang yg seperti ini..

39 comments

motivasikan diri itu yg terbaik :D

Orang yang celik plak kadang2 buta ngan semua tu..

Assalam, orang seperti harus kita hargai dan jangan pula kita khianati kebaikanya kelak nanti kita yang akan rugi... memang sukar kita nak cari orang seperti itu lebih2 lagi sekarang nie... mungkin yg ada pun 'plastik' saja... hehehhe

siapakah orang itu..;-)...jrg ada kan ;-)

manusia diciptakan supaya kita dapat mengenali antara satu sama lain dengan pelbagai keturunan....
yg penting hati menyenangkan...
kan..kann..kannn...

kalu setiap org itu dijadikan byk persamaan..mungkin hidup akan bosan

rambut sama hitam... hati lain2..ssh nk duga..rmbt perang pun ada jugak...lagi la berbeza ye dak? hihi..

Memang salute pada org yg sangat2 baik dan penyabar....alahai...baiknya...

betul tu sokong sangat2 :)

stiap mmg ada ragam ye sndri :) yg baik di ikut..tak baik bt ingatan :)

siapa si dot dot dot ni...Masha ler tu....kihkihkih

assalamualaikumyumida...memang sokong ni...:)

betul tuh sis, rambut sm itam tp sikalang rambut pun suda byk kala la..sure² ati lain² byk owg lagik la banyak ragam..sabaq yerr..ujian semua tuh..ahaksss

hati manusia sukar ditafsir. bertuahlah jika jumpa orang yg baik2 ni. kita pun boleh terikut kebaikan dia..

mmg susah nk crk org mcm ni.

kadang2 org lain boleh jadikan inspirasi kita.

blogwalking ! nice blog ! :) done follow you !

cube yang terbaek!!!!heheheh...

kitak bersyukur jumpa dengan kmk nak....

This comment has been removed by the author.

ngamm!! kmk stuju.. tapi tangan kmk melecur kena minyakk.adehhh

Saya mau jadi seorang yang ...dotdotdot itu bolehkah? Ngeee~~ :P

berusaha utk jadi lebih baik. bagus yumida. ;)

susah nak cari org baik skrg ni kan. ;)

betul tu yumida..
nur pun sokong.. :)


EmoticonEmoticon