Blur.....Aku Panik!

komen. komen. komen.
tetibe blur
aik..yg ni komen mana satu?
seingat aku entri2 mereka semuanya aku dah baca
dah siap komen!
aku blur
di serang panik
argh! xkan aku dah lupa ingatan!
ku cuba ingat kembali..gagal!
mana satu ni??
semua blog aku dah komen..nape kotak komen ni je yg tinggal?
aku nervous...terasa di sentap memori ingatanku...semakin terasa susah hati
cuba ingat kembali....blank!

aku menyiasat..
haaaaaaa???.....kotak komen blog aku sendiri!!!
hadoi....vengong la...
punya la aku susah hati, gagal mengingat kembali

meh terjah kotak komen yg bikin gegar kotak memoriku


ku pikir-pikir...entrinya pasal apa ya????
tetibe mereka mengatakan sokong..sokong...
huish! bikin aku penasaran!
rupa-rupanya kotak komen dari entriku di sini: 

Pernah tak perkara camni terjadi kat korang?

46 comments

hehehehe..byk sgt BW nieh Ida...:) Ym tak penah lagi la...ekekek...

wahhh....byk sgt bw sampai lupa...hehehe....http://eimah2328.blogspot.com

hehe, penah jgak cmtu, tp x hilang ingatan la, still ingt lg komen tuk mna satu.. ho3

kahkahkah
mcm2 lah Yumida :)
nmpk sgt asyik BW smp BW kat blog sdiri pastu trs jemm!.hahahaha

so far x jd lg la mcm ni tp x tahu la lps ni kot2 bjangkit.hehhehe

solehah pnh kna cmni sbb bw byk sgt utk komen n ttbe sume wt pop-up window.kdg2 da jgk salah komen,malu je ms tu.hehe skrg klu nk bw kna bkak satu2 blog sbb blog skrg ske mereng.internet pn jalan mcm siput je

hahahah mesti byk bukak kotak.. pernah juak terjadi.. alu nebes bh.. mek rya nebes takut salah komen blog len.. hahaa.. nektok xbrani gik bukak byk2 haha.. jerakk.. malu bh hehe

deete some unimportant memories ye. hahaha...blm pernah jadik lagi.

penuh ka memori? hehehe

Terlampau khusyuk berblogwalking sampai terlupa pasal entri sendiri. hikhik dah biassa dah :)

ni mesti bukak byk2 pastu komen. pernah jd jugak. hihi..

hahaha..blur plak dh ni..adehhh.stakat ni lom tjadi lg.mgkn kna lbh lg BW bru blh jd kot mcm Yumida :)

Hehehe...yumida yumida..tak pernah jadi lagi la setakat ni..tak tau la nanti2..heee

banyak sangat buka kotak la tu...huuuu

hahaha..lawak na juak eyh..:p

sgtlah pernah nye pun. hehe. byk sgt bw, jadilah gitu. ;)

hahahaha..benda lain pernah perkara ni tak pernah lagi..hihi

assalamualaikum yumida....yer la buat suspen jer kan...:)

hi3 klakor,tp bl fikir plahn2 n ingt semula msti dpt tahu..:)

Itu orang cakap BW sampai lebam ha ;)

terlalu byk ngadap kotak komen le tu sampai konpius. hahaha..

hahaha..stakat ni lom tjadi lg.mgkn kna lbh lg BW bru blh jd kot mcm Yumida :)

CIK EN PUN KERAP CMTU GAK TAU.. KADANG TERKOMEN KAT BLOG SENDRI.. PERNAH GAK CIK EN SALAH KOMEN.. ADOI.. PE LEH BUAT..XLEH NK DELETE

NAK TAHU.. CIK EN HAMPAIR DIDENDA..NK TAHU JOM DATANG SINI
http://www.nurfuzie.com/2012/07/cik-en-kena-denda-rm-20000.html

memory full tuh yumida hihihi...xpernah jadik lagi

hahaha udah mengong ka sis. sian dia..mayb anda memerlukan rehat kot..ahakkksss BW, BW jugakkk jgn smpy sudah tak betul da..heheehe

salam ramadhan ya mida :))

kihkihkih..ni mesti terlalu byk BW ni..
setakat ni, nur belum pernah alamai situasi mcm ni.. :)

kelakarla yumida ni.. hehe

Hahaha ktk dah byk gilak entry tuk kali,yalah lupa entry nak nie.

heheeee...

sarat dah bW..
saya pon penasaran ni...tak faham=))

Ha ha lawak la plak..bz sgt la tu.. Smp blank..

Haduyai...byk mkn semutan. Len kali komen turn by turn...becelaru dh memory box u tu.


EmoticonEmoticon