Puasa Belum Tamat..Aku Dah Terbayang Bunga Api

Bulan Ramadhan belum tamat...aku dah terbayang2 yg ni...
beznye...syoknye...
aku ske tengok org main bunga api..
x kira bunga api budak kecik or bunga api org dewasa
ske nengok....
asapnye berkepol2..pasti buat aku terbatuk-batuk

Kegirangan sang cilik bermain bunga api..pelita tuuuu..terasa aura Raya dah

haaa...ni bunga api besar...percikan api..kalerpul wooo!
bez..bez...

aku suka tengok bunga api je
SAY NO TO 'MERCUN!'
bahaya...bunga api x bahaya ke? entah...
pasal aku suka xpe kot..ker x bahaya sgt..hihi
so JANGAN MAIN MERCUN ye :)

SELAMAT BERBUKA PUASA
6.48 p.m dung dung dung dungggg....

22 comments

hehehe yess bunga api lagi best dari mercun tuh..slmt berbuka puasa

selamat berbuka jugak~ :)

bunga api xde la sampai hilang jari kot kalau main..huhu~

dua2 bahaya kot...^^

slmt berbuka yumida..kt sana berbuka awal kan...

kmk pn sik sabar mok men bunga api..hoohohoh

teringat chik as masa bebudak dulu..cukup suka main mercun roket..he..he..

mercun.. jangan. bunga api... boleh. heheheh.. bahang raya dah terasa ni... hihihih

teringat suasana meriah bermain bunga api sewaktu kecil...seronok nyer

bahaya tak bahaya sangat la kot...hehehee

tapi memang bez kan...

kita tak lupa,kita dtg lgi sini:) rindu nk main bunga api gak..:)

mercun bahaya kot. tp kat sini dah banyak dgr bunyi mercun. ntah sape2 main. suka bunga api gak. cantik. ;)

haish...main bunga api ke... nak join..nak join....

suke bunga api yang besi tu. kuar api bintang bintang. huhu.

jangan men mercun, putuih jari.. :)

suka gk men bunga api ngn adik2..beznye rs

sangat tak sabar nak raya! :)

Bestnya tgk bunga api ni....kat umah M ni sebelum posa ari tu pun dah berdentum mercun dek bebudak kat sini...

suk jugak tgk. skg ni pun dah blh dgr org min mercun. pergh...

nur tiap2 tahun main bunga api..mmg best.. :)

jgn main meriam buluh yer yumida.. haha.. deqla pun suka..layankan aje ank2 buah main... :)

bunga api takper kalau berhemah main..hikhik.nak tgk2 gak bunga api tapi kat apartment takleh main.bahayo

sikda bunga api sik meriah raya sis..haha

Sy suka bunga api n mercun tp suka tgk jew..xsuke main..


EmoticonEmoticon