GiveAway Contest Gila Buasir Otak: Watak Kegemaran

KLIK BANNER UTK JOIN

WATAK KEGEMARAN: ATASHINCHI


Kartun paling aku minat ialah mama Atashinchi, terasa geram ingin menerika rambutnya yg ala2 segumpal je tu, bibir seksi ala2 Angelina Joling, sekali gores je lipstik confirm akan habis!
Impianku ingin membawa Atashinchi berenang ke dasar laut kerana ia tidak mempunyai hidung, so dpt la aku menyelam lama2 sambil ku sedut oksigen dari mulut Atashinchi.
Teringin ku jadikannya sebagai mama angkat kerana kerajinannya dlm perihal memasak di samping menekankan diet. So, even aku makan lauk-pauk 1 kawah besar sekalipun, dijamin akan kurus! So..suka! suka! suka!
Super mama! Super jimat! Super kepochi! Super kelam kabut! Membuatkan seisi rumahnya riuh-rendah dgn gelagatnya yg sgt berkelasssss ala2 Mak Jemah gitu. 


TAMAT: 8 JULAI 2012

11 comments

hihihi... comel je kan mama atashinci ni... mcm telur deno tengok! hikhik :)

assalamualaikum yumida...selamat bersegmen...:)

mak atashinchi yg sengal... mmg lucu dan geram kalau dpt mak mcm ni... hihi...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/lulus-dan-8-jam.html

gud luck yumida...comel jer katun tu

haha...memg kelam kabut kalau mama ala2 atashinchi tu...

gud luck mem yumida :)

mak oiii, sampai buasir? huhu. best of luck. ;)

eee geram nengok kartun tuhh, btw, gud luck ya :D

good luck ! , awk ditag, jom lah join -> http://nanitheawesome.blogspot.com/2012/07/cik-buaya-1st-giveaway-choose-your.html


EmoticonEmoticon