Segmen by I Love Sleep: Cerita disebalik gambar

KLIK BANNER UTK JOIN

Monolog, 'letih laaaa...bila la nak sampai ni..huhu..dah 365 hari aku jalan tak jugak sampai-sampai..mana manusia2 ni? takde yg lalu sini ke? gelap je hujung lorong tu..gelap jugakkah harapanku? aku yg secomel ini..didamba-dambakan oleh segenap lapisan..di bawa ke tidur..di peluk, di cium, di gomol..

sekarang..ade ke orang nak gomol aku..badan bau peluh..."bau acam! euwwww!" harapanku ingin ditemui mereka yg lalu lalang..agar dikutip..supaya aku boleh tinggal bersama mereka..dibaringkan di atas  katil..tidur! ya aku suka tidur! kerana aku sedap di peluk. 

argh!..aku letih berjalan...benang2 dibadankan kelihatan sudah uzur..mudah putus apabila di rentap..aku perlukan rehat.."yaaa..duduk di sini saja". tersengguk-sengguk kepalaku menahan mengantuk..

selang beberapa minit, kedengaran bunyi deruman ekzos kereta...hatiku gembira bukan kepalang..dengan harapan meninggi...aku berpura2 pengsan posing duduk sambil membuat muka comel (seperti pic di atas).

drama sinetron teddy bear - episod ke 999,999 (last episode)

kini aku ditempatkan seperti yg ku impikan..sekarang aku boleh tidur lena di atas tilam yg empuk ni.
soalan cepu emas: berdasarkan gambar di atas, yg mana satukah aku?
klu: bahagian paling kanan..muka maintain cute (oh..adakah ini klu?..haha)
pemenang meneka dgn tepat menerima hadiah riben merahku yg bernilai RM999,999.00

-tamat daaa-
happy ending story
xmo sedih2...kawan2 jom join segmen ni sama

TAMAT: 3 SEPTEMBER 2012

32 comments

hehe tergelak sensorang,comel sungguh cite ni

Ololo comelnya citer bear nie. Haha.

hehe sekali sekala layan citer camni hehe

selamat bersegmen Yumida...

p/s : ooohhh... sik perasan kmk ktk dah join...

good luck.teringat karangan waktu skolah dulu.huhu...

Sangatt comel..good luck yunida...

Alololo shomell babear..gud luck sis.

good luck sis ! :D

>> http://rahasiabelogaku.blogspot.com/

best plak baca citer ni...good luck yumida..

good luck..ade peluang nak menang ni..

thanks sebab join.. kelakar la citer ni.. kreatif.. =)

hahaha comel gile cerite Yumida..
best of luck yumida!!cendol pn nk join tapi belom mengarang lagii

hhehe..hujung paling kanan tek yg kedak cmya..

assalamualaikum yumida...selamat bersegmen yer n selamat berjaya...:)

dulu masa sekolah rendah wa selalu buat karangan macam ni..huhu
all the best yaw!

lieya singgah dari segmen yg sama. :D
cute story.
http://bicarahiduptentangaku.blogspot.com/2012/07/segmen-by-i-love-sleep-cerita-disebalik.html

pandey ktk nulis owhh.. hihi.. all d best! :)

rajin.. mun kmk xda idea.. tp mcm sedih jak gamba ya.. gudluck!!

hahahaha.....mahal gilos reben merah dia. dah mcm rantai Chi Hua Hua plak. nak joint tak nak erkkkk.....hurmmmm makan sahur dulu lah.

Salam 9 Ramadhan :)

pemenang segment telah di umumkan http://jalanjatuhdanbangun.blogspot.com/2012/09/pemenang-segment-cerita-disebalik-gambar.html


EmoticonEmoticon