Hadiah Baru Sampai

Alhamdulillah...syukur...masih lagi mendapat rezeki...pemberian drpd rakan blogger
wokeh..yg ni baru sampai...pagi tadi...
dgn alunan suara merdu hencek posmen soh ambik barang
"nanti ambik parcel ye"
"baik tuan!"

Pemberian drpd MAMA QHAYRA
Hadiah tempat per-1 teka harga makanan & durian
ho yeah...thanks Mama Qhayra yg santek!
eh lupa...dapat sehelai tudung & brooch purple - pasangan yg serasi :)

Yang ni pulak pemberian drpd BLOGGER DIEYA
Hadiah Giveaway Aku Suka & Saya Benci by DieyaWorld
dapat voucher RM5.00
Cer tengok...di pos drpd KFC Events Sdn Bhd...special tau
thanks yer sis...moga bertambah cantik n cantik lagi :)

41 comments

tahniah yumida! mama pun terima hadiah dari izan mama mia hari..suke sgt :)

tahniah yumida murah betul rezki awak ye

ooo..hadiah kak fieda tak sampai lagi erk...dah pos isnin baru ni..mgkin lambat sikit sbb jauh..

tahniah! Bestnye dpt hadiah2 menarik..

tahniah..best dapat hadiah...mama mia dh lama tak dapat hadiah..sedey..hihihi

tahniah...makan kfc kenyang2 hihi

waaa hadiah lagik. jeles jeles. huhuhu..

wah..murah rezki ktk ya..huhuhu

mcm2 dah menang yer.bertuahnya!

banyak benor dapat hadiah..sukanya..hehe

wah bestnye dpt hadiah...dh lm x terjah sn...:)

tahniah..patutlah puan yumida senyum je hari ni... :)

Tahniah ye.... Akak pun dpt parcel juga hari ni

Congrats dear!bestnyer dpt hadiah! :-) tudung tuh pn comel...ong

Assalamualaikum Yumida

bai2 belaka kawan2 yumida ni...
boleh saya berkawan dgn mereka

Sronoknya dapat banyak hadiah... kalo rasa nak try dpt hadiah gi meh ler singgah blog saya pulak yer...

murahnya rezeki kaka dalam bulan nie.. nak lagi waktu ramadhan semakin menghampiri hehe.. tahniah kak :)

wahhhhh....dapat hadiah...cnfrm senyum panjang (^-----------------^) best nyerrr..cantik tudung tuu

wah bestnya dapat voucer kfc..

Tahniah yumida. Alhamdulillah murah rezeki..

alhamdulillah..tahniah dear :)

wah..tahniah2..rezeki ramadhan ..

wah!!!rajin masuk segmen or contest...hadiah pon manyak....jangan macam sy masuk segmen pon baru dapat sekali...heheheh...

assalamualaikum yumida....tahniah2 asyik dpt hadiah jer...:)

tahniah yumida..best lah menang!

wah, dah boleh belanja saya KFC ni..hehe~ :P

tahniah ...ini hasil kerajinan ni

tahniah...rezeki...cantik tudung n brooch tu. padan lak.

tahniah yumida..murah betul rezeki yumida...alhamdulillah :)

untung la awk ni yumida.. asyik menang je.. jeles pulak.. hahahaha :)

yeah..dapat hadiah lagi yer. huhu

amboi amboi amboi. kemain cantik lagi hadiahnye. ;)


EmoticonEmoticon