Ads i+n

❤ Persembahan bunga api meledum-ledam malam MERDEKA 2016. Memang WOW!!!
❤ Mari berjiwang! Dedikasi untuk Hari Kemerdekaan Malaysia 2016
❤ Jiwang lagi. Ditujukan khas untuk Hari Malaysia 16 September
❤ Ibu bapa kena AMBIL TAHU perkara ini..jika sayangkan anak2
Mari mengorat! Pewit..>
❤ Zikir dodoikan anak sampai tidur lena
❤ Doa untuk ibu bapa - terbaik! Buat sesiapa membacanya rasa sebak

Dapat Hadiah Banyak! Siapa Bagi? Blogger Baik Hati

As salam buat semua. Alhamdulillah, rezeki lagi. Hadiah dari join giveaway. Jom tengok!

ridge magnet bandung, buku zikir, buku nota, photobook, olay regenerist
Dapat hadiah banyak dari rakan blogger
Hadiah yang diterima: fridge magnet bandung, buku zikir, buku nota, diselitkan dengan photobook dan hadiah olay regenerist. See banyak kan? Best! Best! Baik hati benar tuan penaja juga merangkap penganjur giveaway ni.

Terima kasih tuan sponsor: http://anumkhairil.blogspot.my/ (Anum)
Moga Anum dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan Anum. Seronoknya dapat hadiah banyak-banyak macam ni. Thank you so much tau!

Semestinya buku nota tu nanti sangat bermanfaat digunakan dalam kereta. Al maklum la, dalam kereta ilham datang mencurah-curah. Ada buku nota sekecik macam ni mudah nak catit apa-apa. Nak tulis kat handphone pun boleh, cuma pening tengok screen dalam keadaan kereta bergoyang-goyang. Kalau tulis tu mudah sikit.

Buku zikir yang sememangnya bermanfaat dalam kehidupan harian. Zikir di waktu pagi dan petang. Adanya fridge magnet tu boleh main lekat-lekat kat peti ais, menambah koleksi. Mesti anak buah jeles, geram nak cabut nanti. Hihi..

Makin cantik la aku nanti, wajah berseri-seri nampak muda dengan OLAY tu. Cuba korang bayangkan wajahku yang super menawan. “Eh awak..awak..”. “ Ye saya..ye…kenapa?”. Ceh, perasan je lebih kan. Hakhakhak..
Terima kasih membaca Dapat Hadiah Banyak! Siapa Bagi? Blogger Baik Hati

12 comments: