Zaman Sekolah Menengah: Muncungkan Tudung Dengan Plastik Keras

Hahaha, terimbau kembali kenangan lama. Zaman sekolah menengah dulu. Korang ikut trend tu jugak ke tak? Yang main letak plastik keras kat hujung tudung. Plastik dari fail kerja kursus. Kerat 3 lepas tu taruk kat hujung tudung.

Magiknya pakai camtu, sebab tudung takkan patah riuk walaupun ditiup angin. Tudung depan tak kemek! Zaman dulu-dulu mana ada benda bernama shawl, tudung awning. Kami pakai tudung segi 4.

tudung awning, shawl, tudung guna plastik fail kerja kursus

Bila tertengok status yang ditulis macam atas tu, memori sungguh la cipta tudung awning sendiri. Sampai sekarang aku lebih suka pakai tudung yang ada awning. Sebab malas nak iron kalau pakai tudung bawal, pakai shawl ke kena gosok. Kalau tak gosok nanti tudung berkedut! 

5 comments

hehehe pernah jugak pakai dulu :)

hahaha ada2, penah alami zaman tu sis...adakah kita sebaya?? tp kat sekolah sy, cg x kasi pakai plastik tu..klo ada spotcek memang kena lah.

Hehehe...ye betul..plastik mukasurat belakang kerja kursus tu tinggal separuh....separuh lagi dah jadi awning tudung....tapi masa tu tak panggil awning...kita panggil 'cap'

This comment has been removed by a blog administrator.


EmoticonEmoticon