Ads i+n

❤ Persembahan bunga api meledum-ledam malam MERDEKA 2016. Memang WOW!!!
❤ Mari berjiwang! Dedikasi untuk Hari Kemerdekaan Malaysia 2016
❤ Jiwang lagi. Ditujukan khas untuk Hari Malaysia 16 September
❤ Ibu bapa kena AMBIL TAHU perkara ini..jika sayangkan anak2
Mari mengorat! Pewit..>
❤ Zikir dodoikan anak sampai tidur lena
❤ Doa untuk ibu bapa - terbaik! Buat sesiapa membacanya rasa sebak

Zaman Sekolah Menengah: Muncungkan Tudung Dengan Plastik Keras

Hahaha, terimbau kembali kenangan lama. Zaman sekolah menengah dulu. Korang ikut trend tu jugak ke tak? Yang main letak plastik keras kat hujung tudung. Plastik dari fail kerja kursus. Kerat 3 lepas tu taruk kat hujung tudung.

Magiknya pakai camtu, sebab tudung takkan patah riuk walaupun ditiup angin. Tudung depan tak kemek! Zaman dulu-dulu mana ada benda bernama shawl, tudung awning. Kami pakai tudung segi 4.

tudung awning, shawl, tudung guna plastik fail kerja kursus

Bila tertengok status yang ditulis macam atas tu, memori sungguh la cipta tudung awning sendiri. Sampai sekarang aku lebih suka pakai tudung yang ada awning. Sebab malas nak iron kalau pakai tudung bawal, pakai shawl ke kena gosok. Kalau tak gosok nanti tudung berkedut! 
Terima kasih membaca Zaman Sekolah Menengah: Muncungkan Tudung Dengan Plastik Keras

5 comments:

  1. hehehe pernah jugak pakai dulu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. hahaha ada2, penah alami zaman tu sis...adakah kita sebaya?? tp kat sekolah sy, cg x kasi pakai plastik tu..klo ada spotcek memang kena lah.

    ReplyDelete
  3. Hehehe...ye betul..plastik mukasurat belakang kerja kursus tu tinggal separuh....separuh lagi dah jadi awning tudung....tapi masa tu tak panggil awning...kita panggil 'cap'

    ReplyDelete