Zain, Shuib & Azura di separuh akhir Fear Factor Malaysia 2

Dalam tak sedar, rancangan Fear Factor Malaysia musim 2 dah nak sampai ke penghujung. Excited nak tahu siapa pemenang Fear Factor Malaysia musim 2 ni. Juara Fear Factor Malaysia 2 yang bakal membawa hadiah RM200,000. Fuh yooo..banyak tu!

Malam esok, tinggal 3 kumpulan bersaing dalam kumpulan B untuk mara ke peringkat akhir Fear Factor Malaysia 2 pada minggu hadapan. Mereka ialah Zain Saidin dan Akmal, Shuib dan Zakaria serta satu-satunya pasukan wanita yang tinggal iaitu Azura dan Rechel. Agak-agaknya, siapalah finalis Fear Factor Malaysia 2 nanti. Yang akan mara ke peringkat akhir Fear Factor Malaysia. Penuh debaran!


Cabaran Fear Factor Malaysia 2 minggu 12:
Halangan Buaya
Hancur Berkecai
Kereta Golek

Nak tengok Fear Factor Malaysia 2? Saksikan Fear Factor Malaysia yang bersiaran secara eksklusif pada setiap Ahad, jam 9.00 malam di Astro Ria (saluran104) serta siaran serentak di Astro Maya HD (saluran 135). Program ini juga boleh ditonton menerusi perkhidmatan aplikasi Astro-On-The-Go.
Akses Fear Factor Malaysia p akan bersiaran setiap Isnin, jam 9.00 malam.
Ikuti perkembangan terkini Fear Factor Malaysia 2 melalui video pasangan Fear Factor Malaysia di laman web rasmi www.fearfactor.com.my , laman facebook di www.facebook.com/FearFactorMalaysia dan twitter rasmi di www.twitter.com.FearFactorMY
Sumber: Astro Gempak & kredit foto

Kumpulan B: Azura dan Rechel

Masa tengok iklan kat tv, cabaran ‘Halangan Buaya’ menyebabkan Azura yang merupakan peserta wanita paling kental dalam Fear Factor Malaysia 2 kelihatan mengalirkan air mata! Mesti ada sesuatu yang berlaku! Tu yang buat excited nak tengok. Fear Factor Malaysia 2 ni penuh suspens! 

7 comments

Bunda jarang ikuti...kalau tak kemana boleh juga tengok nanti...

Salam Yumida ..
Singgah Sini BW ...
Kurang jugak tgk huhuhu ..tak berapa minat sgt ..

sama - kurang tengok - movie juga

tgk jugak nio tp xslalluuu =)

Shuib tu pun cool juga.. tenang je nampaknya...


EmoticonEmoticon